Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 396 ggr
elin
0

Alla kan ha en dålig dag!

[slo]
0

Hihi, vissa av dom där avramlingarna var ju riktigt snygga :D

__iE
0

hahah ^^

Alex
0

Haha jag bara älskar den lilla vita shettisen. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Cevir
0

Vissa av avramlingarna såg rätt läskiga ut. Nu känns det ju muntert att hoppa ;)

/ Sara & Casper

Murre_Uddiz
0

Haha xD

Alex
0

#5 Oh, vad jag älskar helikopterhopp! ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Mandysan
0
tessa
0

Den söta lille t8ngesten var jättesöt men stackarn som måste hoppa med en sådan benget!

Sussi
0

Haha, vilka amatörer! Blev lite sur på vissas hantering av situationen.

Experten har talatFlört

jen
0

haha, tur att ingen verkade ha skadat sig.

den lilla vita var ju sötast…

den puttade omkull bommen "hihi"

MiaMaria
0

Inte konstigt att den lilla skimmelshettisen stannade, jag skulle inte heller ha hoppat med en så stor ryttare på ryggen… Även rätt åt den som rider i filmen i #8, förstår att ponnyn slänger av en så stor ryttare.

I många av filmerna ser man att det är i drivningen och eftergiften som problemen kommer tyvärr.

Säger som Sussi, experten har talat Oskyldig

mazze
0

Den lilla vita med lång man i ridhuset såg ut som ponnyn i vårat stall, ruggigt likt.

Cevir
0

Alex, helikopterhopp? :P Vad är det? XD

/ Sara & Casper

Jill_Niss
0

xSå jäkla gulligt :)haha

SarahPeace
0
Alex
0

#14 Rakt upp-rakt ner. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

joytick
0

#16 Stackarn som ramla av rakt ner i vattnet, haha Skrattande

Loa-bg
0

Varje gång man trillar av (jag själv också såklart) så verkar det som om man håller kvar tyglarna ett bra tag. Undrar varför man gör det.. Tänker väl inte på det och ren reflex kanske.

NinaToy
0

Hade oxå betett mig som hästarna om jag fått utstå dunsarna i ryggen och rycken i ryglarna. :P

NinaToy
0

*tyglarna

[slo]
0

#19 Det sitter i huvudet, man vill gärna hålla i sig i nåt med händerna ;) Märker du väl om du rider utan tyglar om någon longerar… Mycket svårare att hålla balansen, även om det inte har med händerna i sig att göra, utan är psykiskt :)

Alex
0

#22 Det är faktiskt väldigt sant.. Känns som att man har noll balans om man inte har tyglar.. Även fast man inte på nåt sätt håller sig kvar med hjälp av dem annars..:P

Fast jag har aldrig hållt i tyglarna när jag flugit av. Är rädd att de ska åka över och hästen springa iväg och fastna.. Så i mitt huvud sitter "släpp tyglarna" ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

[slo]
0

Det spelar faktiskt nästan ingen roll vad man gör, handlar det om balans så har händerna väldigt stor betydelse :P

Alex
0

Sant.. Kör man "leta sockerbitar i mjöl utan att använda händerna" så känns det ju mycket bättre att ha händerna i knät än bakom ryggen.. *Alex filosoferar*

Mvh Alex
Värd för Ridsport

SarahPeace
0

detta kanske ni nästan alla har hört men endå ..
när ja rammlade av sist (i sommras ) Molly gjorde bocksprång samtidigt som hon väde sig så ja flög åt ena hållet och  i farten så tog ja av min häst molly hela tränset : ) , VET INTE hur ja lyckades men  men ( :  så där satt man på backen o hållde i tränset som om ja satt o "låtsades rida" Flört

E_hjo
0

Hihihi     =D

Thorsson
0

Nä, gud X) JAJA, men det har inte hänt mej EN X) X)