Stallplats i Trollhättan sökes
Jag och hästen ska flytta till Trollhättan inom kort så nu är jag på jakt efter stallplats till henne.
Jag: är 22år, ansvarsfull och trevlig (:p). Dressyrtant men uppskattar lite trevligt sällskap ut i skogen också.
Har bil så jag kan ta mig en bit till stallet, men det får inte vara huuur långt som helst eftersom jag kommer studera på heltid.
Hottie: är ett sto på 5år. Lätthanterlig och snäll häst.
Vi är ute efter nåt stall med box, hage, ridbana. Ridhus är ett **stort plus.
**Gällande service och sånt så kan jag göra en del åtaganden på helgen men vardagar måste det ingå.
www.k-ridcenter.se. Inte i Trollhättan, men inte så långt ifrån om man har bil.
Tack :)
vi har kö till vårt stall just nu, men om du vill kan du alltid ställa dig på kö. Litet stall, 6 stoerhästboxar och 1 ponnybox, 2shettisar på lösdrift. Delade sto och vallackhagar.
egen paddock, spolspilta med varmvatten, uppvärmd sadelkammare. Tvättmaskin och tvättmedel. Nästan allt ingår.
8kg hö/dag, 2 kg korn/havrekross (minns inte vilket då jag inte ger det till min) mineraler. utsläpp må-sön, insläpp ons-lör. Täckesbyten ett på morgon och ett på eftermiddag/kväll när de kommer in.
Bra ridvägar, finns en hel del o välja på allt från 30-minutersrundan till rundor på 6-7 timmar om man verkligen vill ^^
Eget sommarbete.
Inga jourer, dock ansvarsområden i stallet (tex tömma soppåsen i vattenrummet, kratta gången mellan stall och gödselstack osv.)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Jag har troligen hittat plats, men jag ska ska komma ihåg det. Tack :)