Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 1573 ggr
elin
0

KOMMENTERA VIDEO!

Det är såhär att jag ska tävla på lördag!
Vi tränade dressyr idag och ska göra en sista gång på torsdag innan tävlingen. Pappa filmade när jag red igår och jag vill ha kommentarer nu på vad jag ska tänka på till på torsdag vid nästa träning men också såklart till på lördag =)

Det ni ska strunta i att kommentera är mitt överliv, som ser hemskt ut. Men jag har problem med min hållning i största allmänhet och jag jobbar på den. Det har varit mkt värre då jag varit hur kutryggig som helst innan men har tyvärr börjat med att spänna axlarna när jag rider för att räta upp mig =/ Så strunta i det, jag jobbar som sagt på det!

OCH: Nisse kommer ni ibland se gå på dubbla spår, det är för att jag suttit snett innan, men med hjälp av vår underbara padd har de blivit mkt bättre. Så det kan ni skippa att kommentera också. För jag är medveten om att det händer att hon gör det ibland. Jag masserar henne ibland och har ute massör. Så skippa att kommentera det med!
Annars varsogoda att kommentera!
Och snuttan du får gärna kommentera hur mkt du vill!
Jag vill att ni alla är rättvisa men samtididgt kritiska! Då vi vill att det ska gå så bra som möjligt på lördag! :D *nervös*
Tack på förhand! :) Kraaam / Elin o nisälla

Länken till filmen:
http://s64.photobucket.com/albums/h186/_aelin/?action=view¤t=Jagonisse.flv

/Elin

elin
0

Ska också tillägga att Nisälla är född år 2001 !

/Elin

elin
0

många tittar, men ingen säger ngt.. hmm Ledsen

/Elin

Rita-S
0

jag får tyvär inte kika film på jobbet, annars hadde jag kikat och kommenterat, Elin.. Lovar, skall kika när jag kommer hem!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

emmm
0

Kikade och tyckte din pålle var jätte fin!

Föredetta fjordis ägare, Peo e.Toejus och Prins Feodin e.Cheen Femtio!