Skulle behöva en lagmedlem..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dacke och jag är så sugna på att prova på en ny gren inom ridsporten, men tyvärr så behöver vi en till lagmedlem.
Det enda lagmedlemmen behöver göra är att ta på sig ett par rullskidor, hålla fast i linor fastspända i Dacke och åka efter när vi hoppar en bana, låter väl inte allt för svårt?
Ingen som känner sig manad att hjälpa oss så Dacke och jag kan få testa på denna gren? 
Haha ser sjukt ut! om jag hade ett bra balans sinne och inte va rädd för nära döden upplevelse så hade ja kunnat hjälpt.
Ser iaf jätte roligt ut! ><
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Visst ser det roligt ut, men liiiite väl hög skaderisk för mig tror jag. :)
Han måste ju ha ramlat ett par gånger för att fixa det där..

Haha, såg jättekul ut! Precis sådant där min ponny hade älskat, ju galnare desto roligare tycker hon, undrar vem hon fått det ifrån?!

Kolla med Anja Persson ;-)
#4: Bra idé!
Men har funderat lite och kommit fram till att det nog är en bra idé att ta in den här grenen i ridtravarföreningen istället för trab, det skulle definitivt locka massa publik till tävlingar och öppna folks ögon för att ridtravare finns!
Du sitter väl fortfarande i styrelsen? Ni kanske skulle kunna ta upp det på nästa möte.. 

shit vad häftigt!

Vad kul det ser ut :D Känner du inga nära dig? Lagmedlemen du söker kan ju inte bo så långt bort då ni måste kunna träna.

#5 Topp! Fixar det! :-)))
#8: Har frågat en massa folk jag känner, men ingen vill ställa upp, de kommer bara med massa fåniga ursäkter som "Jag vill inte dö.", "Inte sugen på att bryta mina ben.", "Jag är med, men då får du åka där bak.". Och jag hade ju sååå gärna åkt där bak, men jag har problem med knäna, så skulle inte klara det, väldigt synd..! ;)

#10 Annonsera hemma hos dig då :) Sätt upp lappar på stall, om du är med i föreningar osv. Behöver inte ens vara ridmänniskor :)
#10 vart bor ni då? 
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Nu var det iofs mest på skämt att vi tänkte satsa på detta, men vill nån ställa upp och vara åkare där bak är vi helt klart på. :)
#12: Sundsvall, sugen på att testa? ;)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
det funkar inomhus också 
jag ska bara lära mig åka rullor först ;)
// Ellinor Rasmusson
medarbetare på engelskt fullblod ifokus
Tyskar alltså.. Herregud… Dom kan allt hitta på =D
Medarbetare på westernridning.ifokus
Tycker faktiskt inte det ser så jätte svårt ut :P
hade varit fränare utan ramp :P

#17 Då hade det blivit en riktigt tuff sport ;) Men klart det måste vara svårt :O tänk att hålla sig på benen :P Jag skulle dö iaf