Hemsida + hoppfilmer
Hej!
Nu har jag äntligen fått till en hemsida till Yrla och övrig familj =) www.freewebs.com/yrla/ Beskåda den gärna och tyck till… fick inatt upp ett par filmer också, om någon vill se. Hoppning, löshoppning och loite galopp =) http://www.freewebs.com/yrla/movietime.htm
Mvh Tessan

Fiin sida, men hur börjar filmen ? , De går inte att trycka nånstans på nån film lr de är inget som händer … : O
vad märkligt, för mig fungerar det… strax under filmen finns det ju en play/pausknapp - den trycker man på… sedan kan det ju ta en liten stund innan filmen har laddats, och då ser det kanske ut att ingenting hända. Du kan väl testa igen? =)

För mig fungerar också filmen. Söt häst!
Var löshoppningen innan hon fick hovböld? Tycker hon ser ut att vara lite missnöjd i varje landning hon gör. Öronen bakåt och går direkt över till trav när hon bromsat upp sig lite. På en av landningarna så ser hon ut att halta höger fram. På samma landning går hon väldigt snabbt ner till trav, för att sen snabbt gå ner i skritt. Öm eller var det en havrehink som kanske står väldigt nära det sista hindret?
Jätte söt häst Tessa :)
/ Sara & Casper

för mej funkar inte filmerna :(
Zebben: Hmm, låt mig tänka nu, andra löshoppningen måste ha varit efter hovböldsläkningen. SKumt att det är höger fram du ev. ser något på.. - Tyvärr kan jag inte se filmen just nu och kika efter det du påpekar, eftersom datorn är seg som klister men jag kan gissa att framåtbjudningen försvinner i och med att två personer står relativt nära sista hindret och stoppar hästarna, med foderhinkar.
Tack Cevir! =)
Ett tips är att du skaffar ett enklare domän :) Dessa är gratis, www.webb.se, www.dot.tk
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

#6. Det är så klart väldigt svårt att se verkligheten på filmsnuttar. Speciellt när man ser så kort landning. Men jag hoppas att jag ser fel. 

Min syster har ridit på Vänersborgs ryttarförening :) Hon rider inte längre men hon går på dövskolan i v-borg. hmm undrar vf hon slutade =/ hmm..
Fina & bra filmer
#7: tack för tipsen, men just nu är jag rätt nöjd över att huvudtaget fått till en ehmsida ;)
#8: Det hoppas jag också - men jag tror att det hela beror på att avståndet mellan hidnren och "stoppet" är kort - tyvärr - och att hästarna därför saktar in precis efter sista hindret.
#9: Du kan ju alltid fråga henne, var hon inte nöjd med ridskolan? Min häst står i närheten av VRF, - grönt & skönt och nära till stan =)

Hon kanske slutade för att det var dyrt..eller för att hon inte gillade hästarna..eller jag vet inte..