Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 835 ggr
Zadeira
0

nya insikter

Gissa om man kände sig urbota dum i slutet av förra veckan då man jobbat nästan en månad, och inte förren då inser att man jobbar för någon som man verkligen borde veta vem det är. Inte för att jag har stor koll på kändishästvärlden direkt, men när jag inte visste vem Lennart Lindelöw var förren jag jobbat en månad hos honom kände det ju fruktansvärt urlöjligt.

Hihi, vad man kan göra spännande upptäckter ibland.

lisette
0

hum vem är det? ;)

Zadeira
0

*skrattar* tackar för att jag inte är den enda!!!

Han är tydligen en av sveriges bästa hoppryttare på 80-talet (varit med i landslaget, internationell grand prix ryttare och sådär), a-tränare och a-banbyggare, har ett företag (Lennart Lindelöw equestrian AB) som arrangerar Linköping horseshow (tror jag att det var), och som Malin Baryard är pissed off på *flinar lite*. Säljer feta hästlastbilar. Allmänt känd i hoppbranschen.

lisette
0

80talet ja. det var ju längesedan… *fniss*

Zadeira
0

Ja!!!!! Men han är ju fortfarande stor i den branscen genom sin tränargrej och sitt företag och sådär. Snål jäkel är han också, tyvärr ;)

bubbelbubbel
0

jag tänkte faktiskt på dig innan idag zadeira, om hur du hade det på jobbet..:P
jag antar bra ? :)

Zadeira
0

#5, Nejmen bubbel, vad snällt av dig att fundera över lilla mig sådär :)

Jag har det okej på jobbet bortsett från lite smågrejjer som att jag inte riktigt gillar cheferna och att jag har typ halva dagen som dötid, men utöver det är det faktiskt rätt bra på jobb. Hästarna är urgoa att ha att göra med, och det är väl det som är det viktigaste.

Mangis
0

*fnissar* Lindelöw hade träningar hos oss i Vingåker när jag var liten. Men jag var bara "läktartös"…

bubbelbubbel
0

hihi, ja, förmodligen är det väl hästarna som är det viktigaste, det är ju dom du jobbar med, men självklart är det ju viktigt att trivas med cheferna med…