Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 2686 ggr
[Emma-Rhino]
0

hästmagasin

Hej.

Tänkte börja prenumrera på en hästtidning men vet inte vilken som är bäst. Någon som har ngr tips?

Finns tre st som jag funderar på: Hästmagazinet, hästfokus och stallmagazinet. Någon som vet vilken som är bäst för en "hobby" hästägare?

Gronstedt
0

"Hästmagasin - är det någon sorts nytt stall", tänkte jag SkämsSkrattande.

Lorita
0

hästfocus är den jag köper mest men om man prenumererar då börjar tidingen upprepa sig efter 9-12 månader oavsett vilken tidning det är så jag håller mig till lösnummer och köper det jag vill läsa

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Fiffilurisen
0

Håller med #2 om hästfocus, har prenumerat flera år men slutat nu och köper lösnummer då och då. Hästmagasinet prenumerar jag på än så länge, få se om jag fortsätter, känns lite tunn ibland. Stallmagasinet upplever jag som mkt tunn.

En tidning jag dock kan rekommendera är Equipage.  Innehåller lite av varje och är lite mer än en hästtidning. både dottern och jag läser den och tycker om den

Linnea
0

Läser bara Ridsport (och Galoppmagasinet när jag kommer över ett ex).

Skynda långsamt så går det fortare.

[Emma-Rhino]
0

okej, Tack! Bor i ett litet samhälle så det är inte alltid man kan köpa i lösnummer. Tror bara det finns en hästtidning i vår affär. =)

Lorita
0

börja med hästfocus och när den känns upprepning så byt till någon annan för det är så som tidningar gör återanvänder gammalt material.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Tarragona
0

Hästfocus tycker jag är bäst. Helt klart!!

[Emma-Rhino]
0

okej. Hittade ett erbjudande på å testa Equipage för en billig peng. Så ska börja med den. =) Sen köpa hästfocus i lösnummer för jag tror det är den som finns i affären… Tack