Stella just nu
Kommer inte ihåg om det funkar att lägga in filmer i forumet så här är direktlänken för den som vill se. Eller så surfar ni in på Stellas sida och kollar vad som hänt sedan sist. Det är ont om gästboksinlägg också.
Men så stor hon har blivit! Hennes sida fungerar inte tyvärr..
Stor tjej! 
Du måste skriva http:// i början av länken för att den ska fungera. Har fixat det åt dig nu dock. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
JISSES!!! Vad stor hon blivit!
Duktiga tjejen! Hur gammal e hon nu?
/Elin
wow! stora tjejen :D
Hehe gillar länken och texten högst upp med ölet :D
Mycket fin och duktig häst har du oxå!!

Tack alla! Hon är faktiskt inte så stor, 151 cm sist vi mätte med vattenpass, och det var bara för någon vecka sedan. Men eftersom det var så stor hennes mamma var så blir hon ju i alla fall lite större än henne. Alldeles lagom för mig! Men vuxen är hon, till sättet. När hon inte trotsar. *ler*
#2 Tack för hjälpen! Jag visste när jag satt där att jag hade läst någonstans vad som skulle skrivas men jag trodde det var www….

puttar lite.

oh, så stor och duktig tjej :D minns det som igår när hon var liten fölunge :)
men jag tycker det ser ut som hon har väldigt korta framben jämfört med bakbenen och ser ut att trilla fram av den anledningen och lägga väldigt stor tyngd på framdelen. kanske växer hon så hon är högre bak och därav ser ut att ha korta framben?
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Japp, hon är mkt överbyggd tyvärr. Mamman var lite likadan, vi får se om hon växer ur det. Det är ju inte så mkt att göra annat än vänta…
Vad fin hon är!
Men ser stor ut? Eller så är du kort. :)
Fyraåringen i stallet, hannoveranare, är otroligt överbygd just nu. Var normal i somras, men det verkar som hon håller på att växa ikapp bakbenen igen. Så dte är väl bara en växtfas. :)

Hon är inte stor, strax över 150 bara tror jag. Men jag har korta läder (känns bättre att sitta i lätt sits) och är rätt liten. (163. Och en halv… ) Men hon är ju rätt kraftig, iaf jämfört med sin mamma.

Puttar (vore kul att få någon kommentar)
För er som inte vet så är Stella 3 år, travarkorsning efter Spender S.

…

Tycker hon ser väldigt trevlig ut, lugn och samarbetsvillig, som en trevlig liten ridhäst :) Hur mkt är hon riden?
Säger som Cilla, kom ihåg ifrån när hon var en liiiiten flicka, kul att ha fött upp och ridit in henne själv. Ser hon ut att bli som du har tänkt dig?

Hon är jättelugn o snäll men lite tonåring just nu. Hon rids "seriöst" en gång i veckan ungefär + en tur i skritt uppsuttet i skog och mark. Tycker det är viktigt att hon får bära mig i kuperad terräng.