Hitta schabrak!
Jag letar schabrak till mitt russ. Han är brun, jag funderar på ljusgrön eller kanske orange. Ge gärna förslag! Vet ni nåt som skulle kunna passa? Det ska helst finnas möjlighet till brodyr. Hööks är uteslutet då deras brodyr är urtråkig..
Skynda långsamt så går det fortare.
Grönt är supersnyggt på bruna hästar! Även mörkblå tycker jag! :)
Under rubriken "Shopping" bland våra länkar har vi massor med försäljare - där kanske du kan hitta något? Jag köpte ett täcke till min häst från Häst & Ponny, de har många fina schabrak också! :) Brodyren fixade en brodyrfirma i staden där jag bor, det brukar finnas sådana lite här och var. :)

Rött kanske? det hade jag på en mörkbrun ponny ett tag, jättesnyggt!

orange är ju lite småläckert… på stablestore i kristianstad tar de 100:- för brodyr på schabrak!

#3 Jag vet men deras schabrak är så hiskeligt dyra..
Får se om jag hittar nåt bland länkarna, lär ju ta ett tag att rota igenom alla dom…

fast du behöver inte köpa schabrak där, det gjorde inte jag. bara travade in o bad om brodyr. :D har inte hansbo orange schabrak? jag har för mig det.

Varför inte svart med orange eller röd brodyr?

Rött är inte riktigt min färg men det får gärna vara brunt bara kanten är i nån rolig färg typ limegrönt eller nåt.

Tog mig till "H" i länklistan sen orkade jag inte längre. Får kolla fler senare. Hittade bara ett jag gillade, på globus. Det var ett äpplegrönt fast jag gillar inte kantbandet.. Glömde kolla om det fanns i ponnystorlek.. Lite kräsen eller va?

Jag tycker att man ska ha en färg som är "tvärt emot" vad hästen är för färg :)
Tex din bruna - typ röd. Så ska man ha komlementsfärgen som är blå :)
På en fux (orange) , komplementsfärg-blå/grön :)
På en bork (gul) komplementsfärg grön :P