Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 2272 ggr
Chieko
0

Sökes: Medryttarhäst i gbg

Hej!

Jag söker en stor häst att rida 1-2 gånger i veckan. Gärna välutbildad eller under seriös utbildning, jag tar gärna lektioner för tränare. Vill få lov att både hoppa och rida dressyr, samt rida ut någon gång.

Jag är 21 år gammal, ridit på ridskola sen jag var liten. Har även ridit kompisars hästar och har en medryttarhäst nu. Vi passar dock inte ihop eftersom ägaren vill utbilda henne akademiskt, och jag kan och gillar den engelska stilen.

Jag gjorde också lumpen med hästar inblandade, på K1 i Stockholm som musiksoldat. Har fastnat mer och mer för dressyr men hoppning alltid är roligt! Jag har inga problem med att rida en pigg häst.

Jag bor i Mölnlycke och hoppas på att komma in på lärarlinjen i Göteborg i höst.
Bra bussförbindelser från något av ställena är nödvändigt då jag inte ar egen bil.

En ridbana av något slag i närheten är ett krav. Pris går alltid att diskutera.

Om du har en häst som passar mig, hör av dig!
Om du vet någon häst som kanske skulle passa, eller hör någon som letar medryttare, säg till!

MHV
Karin Stenqvist
thats_me_89@hotmail.com

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Chieko
0

putt

/Karin

Chieko
0

Ingen som har någon idé?

/Karin

Alma-G
0

Kolla på www.medryttare.se & www.hastnet.se men det är svårt, innan jag köpte ponny så letade jag typ i över ett år.

[Nesslan]
0

Du kan ju sätta upp annonser i stallen i området, tex Råda, Mölnlycke RS, Helenedal mf om du inte redan har gjort det. Jag bor själv i Mölnlycke så jag kan hålla ögonen öppna åt dig :)