Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridning
Läst 3190 ggr
Sonfors
0

Hoppa!!!!!!

Jag fick hoppa på sista ridlektionen!!!!!!! Kanske en halv meter! Det var så kul!! Det, det var fantastiskt!!!!! Vi travade så det var svårt att stå för det skumpade mycket. Nej, men det var inte det här jag skulle säga! Jag skulle vilja ha någon kompis här på Ridsport iFokus! skriv gärna till mig om ni är intesserade!Glad

Birke
0

Vad kul :D Har du hoppat tidigare?

[LoveNasse]
0

roligt :)

ebengtssson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

åh jag kommer ihåg mina första hopplektioner :D vi hoppade mjölkpaketshöjd och det var så sjukt kul :D och det är lika kul nu trots att vi hoppar typ dubbelt så högt :P

Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

satilaryttaren.se

Gudris
0

Härligt att du fått hoppa! Hoppningen har alltid varit min favorit, trots diverse spännande avramlingar. Brukade hoppa en c-ponny på ridskolan som älskade hinder och man ibland hade svårt att trava mellan hinderstöd med eftersom hon hoppade istället…

Sonfors
0

Jaa! Men nu är det sommar uppbehåll till 18 AugustiRynkar på näsan Synd…..

ebengtssson
0

Men då har du något att se framemot :D

Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

satilaryttaren.se

[Folee]
0

första hindret jag hoppade i mitt liv ramlade jag av för hästen hoppade väldigt högt över. tyckte det  var roligt :)

Sonfors
0

Ohh…. Låter läskigt! Jag har bara ramlat av en gång, när jag precis skulle sitta av, då trillade jag minnsan avObestämd

Sonfors
0

Här är första gången jag hoppade men jag vet inte om man ser..

Sonfors
0

en till

[Tovab]
0

vad kul :)

själv har man väl ramlat av runt 200 ggr..Obestämd och nej, jag skojar inte :P

Sonfors
0

Haha=) Jag tror dig. Men är det någon som vill bli kompis med mig???Tungan ute