Ridpass i paddocken :)
Hej 
Red ett vanligt lätt dressyr pass på min medryttarponny i onsdags. Tänkte visa några bilder just för att det gick så bra. Hon var avslappnad medans hon arbetade och det kändes riktigt bra.
Vet om att min sits är lite småkonstig på vissa av bilderna. Hon var lite seg i början och jag red lätt då, så det ser lite roligt ut
Men kommentera gärna ändå 
Ser jättefint ut, vilket coolt hår du har 
Kommentera gärna! 
Ponnyn ser fin ut :)
Vet att du skriver att din sitts ser dålig ut på grund av att du rider lätt. Men på i stort sätt varenda bild så har du både häl och knä uppdraget. Även ryggen är inte alltid så rak. Huvudet på sne också ibland.
Bara o kämpa på :)
#23 jo, jag vet :P Jag hade huvudet på sne för att jag red på en volt och svängde väldigt mycket = kollar vart jag ska nånstans :)
ska träna mycket på sitsen, har blivit dåligare då jag hade ett litet uppehåll och sen red jag mest i skogen ett tag. Så den bra sitsen är påväg tillbaka och jag tränar för fullt! 
Kanon :D
Är så hilma lätt att tappa sittsen. Ett tag red jag mycket en häst som jag skulle stå upp eller iaf vara lite frammåt lutad, du kan ju tro att det tog ett tag innan jag satt rakt igen ;)
#25 jo precis, jag red en unghäst och då vart dte mest stå upp hela tiden. Sen tappar man så mycket på så kort tid! Det är helt otroligt hur mycket man tappar :o)
Jag gillar bilden i inlägg #7. Där ser du ut att ha kommit ner i sadeln och fått med dig hennes bak mer än i tidigare bilder. Stigbygeln lite långt in, men sånt händer ju ibland.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Ser fint ut :) Supersöt ponny, vad är hon för ras? 
#27 Bakbena är det svåra med henne. Hon böjer bara på nacken, så man måste arbeta för att få till ryggen och arbetet :) Börjar gå bättre och bättre i alla fall, vilket är bra (:
#28 tack :) Hon är import från Holland, har för mig att hon är welsh.. Men jag kan vara helt ute o cykla. Måste fråga nån dag!