Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 2393 ggr
hoppis86
0

Hästbloggar

Skulle vilja göra en hästblogg,
vilken blogg är bäst att använda sig av tycker ni?
Skulle också vara kul att läsa andras hästbloggar också
vad hittar jag dom.

Alma-G
0

För att hitta andra tipsar jag om: http://www.bloglovin.se/ där du enkelt kan söka och börja följa, eftersom man kan se där när bloggarna har uppdateras :) Sen tycker jag det bästa stället att blogga ifrån är www.blogg.se eftersom det är enkelt att fixa med header osv därifrån.
Bloggar jag följer inom hästvärlden:

Mvh Alma

Birke
0

Putt. Vill också starta blogg, så vart startar man bäst blogg?

ebengtssson
0
Rita-S
0

man startar bäst en blogg på någon stans man kan skapa en gratis blogg. Det är nog en smaksak vart som är bäst. Jag har blogspot då jag har google mail. Sen finns ju en blogg här på iFokus med, som man har i sitt medlemskap.

Vidare finns blogg.se, bloggplatsen.se och så vidare och så vidare. Det finns en hel rad bloggplatser att använda, så min rekomendation är att googla efter "gratis blogg", skapa en på alla man hittar, skapa ett första blogginlägg med samma innehåll på samtliga och leka runt. Den bloggen man tycker var lättast att använda och bjöd på bästa utseendet ut från ens egen smak är den man välger och man raderar då sitt konto på dom andra för att släppa blogg :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida