Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 2213 ggr
ThunderClap
0

billiga boots?

Min pålle har börjat behöva boots mer och mer :( och eftersom det blir åtgång på dem när de tappas och går sönder så är det inte precis något jag vill spendera några större pengar på.

Gillar överlag inte gummiboots, utan någon typ utav neopren och helst med kardborreknäppning är jag på jakt efter. Tips på vart det är billigt?

Eller någonstans där man får typ ta 3 betala för 2 kanske så att det blir billigare?

fridak
0

Gekås i Ullared har liknande proffessionals choice för 79kr/paret, men det är ju en bit att åka så det blir inte så billigt i slutändan. Men har du någon bekant i närheten som ska dit så kanske det är ett alternativ?

Em--ma
0

På horze har dom boots, 89 kr. Inte jätte billigt, men tycker dom verkligen är prisvärda!
har haft mina nu i ½ år, och dom är inte ens på väg att gå sönder, och min häst är hur klantig som helst.

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

ThunderClap
0

#1 ooooh det hade ju varit bra. Får fundera på om jag känner någon som ska dit.

#2 Jag har flera sådana redan, funkar ok, men vill hellre ha de som är lite hårdare utsida på, tar nog smällen bra tror jag, men de går sönder fasligt fort för min drullputte med de mjuka.