Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 611 ggr
Mandysan
0

Behöver tips!

Hej:), jag undrar om ni vet ngnstans där dom säljer gula saker, schabrak, benlindor, täcken mm… Jag har varit på PonnyPrakt och tittat men dom har typ inget gult…;) Det ska vara i full stl eller 135 på täcken..

Sen undrar jag om ni vet ngt företag som tillverkar örtmüsli, den hette typ "breath free", men jag kommer inte ihåg tillverkaren! Gärna återförsäljningsställen med….:)

/Amanda

E_hjo
0

Hööks har ju lite gula saker!  ^^
Hihihi  =)

Mandysan
0

#1# Tyvärr så är dom för små förutom täckena..=(

Annette
0

Hur gult skall det vara? Påskgult, pastellgult osv ?

Maja
0

Om du kan tänka dig att köpa begagnat så finns det ju bl.a. på hastannonser.se!! :)

Ellos har ju lite hästgrejjer tror jag.. http://www.lillhastenistav.se/ har lite schabrak i gult.. :)

Mandysan
0

#3# Hmm, det är syrran som vill ha gult till hennes nästa häst..;) Men gult helt enkelt…

Jag vill ju ha rött till Foxen och det är betydligt mkt lättare att hitta:)

mazze
0

Jag vet hur det är, vill oxå ha gult. Mias rs har ju lite gult men det gäller ju att det är bra pris o lätt att få tag i en åf för henne.

DojoKelder
0

dodson & horrel har örtmüsli

Mandysan
0

#7# TACK! Det var dom jag tänkte på!=D Vet du ngn återförsäljare?

DojoKelder
0

jag vet bara en här i ronneby men om du går in på deras hemsida så kan du nog hitta återförsäljare där..

linnrisedal
0

Kolla med bidermans www.bidermans.se och ladugårdsinrede www.ladugardsinrede.se, de har ju gula grejor och täcken m.m kan man beställa om man vill ha speciella färger m.m !

Hoppas att du hittar nått!

DojoKelder
0