här kommer några bilder på stället!

Åhh vad gulligt!! =)

Stallet ser stort och fräscht ut! Ljust var det med där vilken är bra!
Ser riktigt mysigt ut ju! :D
vad fint det såg ut!
har ni flyttat dit nu?

#14 jag ha bara flyttat di lite hästsaker…. moye å shirley på fre, nya pållen max på lör. jag å pojkvännen den 2 och 3:e mars…
#15 vad roligt!! hoppas ni kommer att trivas

Såg väldigt ljust och fräscht ut i stallet. Ser fram emot fler bilder.

tack alla! jag trivs redan ;-)
Såg jättefint ut, förstår att du trivs. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

det såg verkligen snyyggt ut :D verkligen fräscht me så ljus färg :D

va fint :)
såg ju verkligen kanon ut !
hurdant är huset ?

Jättefint!!! Harkel (Max) kommer nog att trivas toppenbra!!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Vad litet och fint det ser ut :) Riktigt prydligt :)
Hur mkt mark tillhör huset/gården?

Resten av bilderna va oxå fina, det ser så himla mysigt ut! Har ni köpt stället??

Jättefint ju!!! =)

ja det är köpt…. det är ca 2,4hektar mark till…..

stallet ser fint ut.

Det ser jättefint ut. Stallet såg så litet ut utifrån på bilden. Men det verkar ju stort inuti iaf. *ler*

wow vilket ljust stall! jättefint!
det är ju inte fel att huset ligger på en kulle - då lär det inte vara problem med fukt i ev källare.
Det var Fint
Vilken härlig vår ni kan se fram emot i det nya huset, det ser docksött ut. Stallet var kanon!!!

Såg jätte fint och mysigt ut! :D

nu e sågspån, halm, hösilage å saker på plats… shirley å moye imorrn…. å max på lör!!!!! hi hi! *glädjeskutt*

När flyttar ni själva dit då?

#35 nästa helg!

Men ska du då åka och pendla till hästarna? Är det i närheten där du själv bor eller sköter någon hästarna nästa vecka då?

Fint ! JObbigt o hålla rent så ljusa boxar bara. ;)
#37# Andra pendlar varje dag. ;)

#37 hon bor inte så långt ifrån… blir nog ungefärsamma sträcka som hon har till stallet nu..

#39# Ok! *ler*
#38# Ja, visst vet jag att folk pendlar. Men att ställa två hästar i ett stall som ingen är vid kan bli både svårt och jobbigt tänkte jag. Hon måste ju åka dit minst 3 ggr per dag isf. Släppa ut, in och mata lunch. Är det då säg, 10 min så blir det lite väl mycket åkande. Eller hur nina?

#39 det är halva sträckan mot vad jag haft till stallet. det är 4,5km till huset från där jag bor idag… jag är där i stort sett hela tiden ändå ;-)

#41 ja där ser man.. närmre till och med då!!

#41# Då så. *ler*