Bilder från snöstormigt skåne

men shit! man blir ju nästan rädd. ska sluta klaga på den lilla snö som dalar ner här uppe.

ojdå! det va ingen liten driva!!

Vågade dom gå upp i den ?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Ha ha oj vilken driva!
Vi har släppt våra pållar i en ny hage för ett tag sedan eftersom den gamla vinterhagen var så upptrampad efter allt det blöta nu i vinter. Men nu när snöstormen kom så släppte vi dem i vinterhagen igen eftersom vi har ett skjul där som de kan gå in i om de vill. Vi har dessutom fri tillgång på halm därinne så de har något att tugga på under dagen.
Men det kunde vi lika gärna låtit bli ha ha ha
!
När jag kom till stallet så såg jag att hela skjulet var fyllt med snö ända upp till taket nästan så hästarna fick ändå vara ute.
Himla synd att jag inte tagit kort på det 

Oj vilken driva Wiemona ^^

Ja, ni ser verkligen ut att ha fått mycket snö. *ler*

Ja vi har också sådana drivor här i Halmstads trakterna , igår kom jag inte ut på gårdsplanen för hur stora drivor som helst , det blev för bara för sambon att starta traktorn och skyffla väck all snö
Tycker det är riktigt skojigt att ni i södra Sverige också får prova lite "norrlandsvinter".

Ha ha Inger vi hade ju en riktigt varga vinter förra året och snö i flera månader , men nu tycker jag nog att det har kommit lite för sent
#12 Håller med dig där.
Grön jul och nu ligger snön i drivor även här. Det är på julen det ska vara vitt! 

13# jag håller med dig

Shit! vilka drivor alltså… ingen snöbrist iaf
haha, gud vilka drivor ! helt otroligt !
Oj, herregud! Se till att hålla kvar det där nere, bara. Vill inte ha sånt här. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst