Min memorial-tatuering

Inte än ;)
Det ska bli något hästmotiv så småningom.
jag har inte gjort min ännu.. men jag planerar att tatuera in min ponnys huvud på axeln :) har en jätte fin bild på henne som jag vill ha där :)
och sedan när hon har gått bort för mig så tänker jag skriva dit "in memorial, Säby's ludmila f.2001 - 201? " :) typ något sånt
Oh vad fin¨!
Medarbetare på djurskydd.ifokus

den va riktigt fin :) Min är INTE fin ngn stans men den sumboliserar min älskade vän :) hade gärna gjort den på allvar men den vart gjord på mc-fest i ett kök kl 4 på morronen :/ men men den sitter där den sitter oh som sagt den sumboliserar ngt fint och bra ;)
ser dock värre ut än vad de är,pga vinkeln :)
Någon gång ska ett hästmotiv finas på mej :) Vill oxå skriva en text på armen :3

skulle gärna tatuera in min ponny men jag är sån att tatuerar jag in ett djur måste jag göra dte med alla dem andra djuren vi hra/haft annars blir dte inte rättvist. vill inte täcka hela min kropp^^
#6, jag tänkte lite så också att det var en risk att man ville hedra alla med en tatuering. Men för mig blir det inte så eftersom de två hästarna denna symboliserar är två hästar som varit otroligt speciella för mig, och som jag på 10 år aldrig upplevt med någon annan häst. Jag har älskat andra hästar också, men just dessa två har en alldeles speciell plats i mitt hjärta.

Jag ska tatuera in en hästsko någonstans, typ skulderbladet eller på höften, inte så stor.
Och den ska symbilisera de hästar jag har haft/tyckt om. Och så ska jag tatuera in namnet Bysen en decimeter ovanför fotknälen och en tass på andra benet, tassen ska liksom påminna mig om mina djur, typ :P
Men får dock vänta ett tag till, får inte tatuera mig förens jag blir myndig, dumma pappa xp