Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1952 ggr
[PinguLikesMusic]
0

Säkerhetsväst

Hej, jag köpte en säkerhetsväst här om Dan. Den sitter bra på längden och så men den är förstor runt om, sitter inte ordentligt. Bör jag lämna tillbaka den? Jag kan inte ta en mindre storlek för det blir förlutet i längden…

liljegren
0

västen ska sitta nära på lroppen och korrket för att verka rätt.. Jag hade lämnat tillbaka och provat en annan medell som är mera ställbar..

liljegren
0

Kroppen* Korrekt* Modell* Ursäkta stavfelen

sahara86
0

Tycker du ska lämna tillbaks den, en del modeller går att specialbeställa med lagom rygg och lagom omkrets.

[PinguLikesMusic]
0

Jahapp då får den åka tillbaka då :P

Neiah
0

Min är i stort sett likadan men skyddar mej bra ändå. Har flygit av hästen när jag använde den & jag tror att jag kommer att växa i den snart :)

[PinguLikesMusic]
0

aha #5 så det funkar? men huuur förstor är din?

Neiah
0

Känner den i stort sett inte på ryggen eller magen. Brösten ä' bra x]

Elshira
0

Om du inte tycker att det är i vägen/att den glappar så är det troligtvis ingen fara. Grejen med västen är ju att vid ett fall sprida ut trycket som uppstår, vilket fungerar lika bra om den är lite för stor.

Personligen hade jag nog åkt till baka med den ändå då jag vill att det ska sitta så tight so möjligt efter som jag brukar ha min väst under kläderna (t.ex på vintern). Jag har dock en racer safe som man kan justera i sidornal, så jag har aldrig behövt tänka på det ^^

Nu vet jag iofs inte vilken ålder det är på dig, men är du lite yngre kan det kanske vara en idé att ha den kvar efter som brösten växer och för mig (B-C kupa) blir det pankaka av brösten med vanliga västar. Men åter igen med racer safe så kan jag justera så den blir större vid bysten och smalare vid midjan. Har en vanlig "platt" väst som jag tyckt om men som just mina bröst växte ur haha

Hakuna matata!

Neiah
0

Är 14år & har spännt så mycket som det går i sidorna :o Min förra väst var bra men den vart så sliten så var tvungen att köpa en ny :)

[PinguLikesMusic]
0

#8 Jorå, jag hade tänkt att växa lite till :P Men den får nog va kvar ändå, jag kan ju äta massa glass xD haha jag har också en man kan dra till i sidorna, vi har dragit in den till max nu och den e fortfarande lite stor… men den får funka ändå…