…
bilden borttagen

Åhh, vilka fina bilder. Är det din friser?

Vad härligt det ser ut!

Tack tack ;)
Nej det är inte min. Jag har APU hos en dam i nykvarn som har 3 stycken friesers och den på bilden är en av hennes. Man ser tyvärr inte personerna på bilderna men första bilden sitter jag i mörk jacka och en annan praktikant som heter Emma. Bild två Är det jag till vänster och Agneta till höger.
Åhh så mysigt vill också ha mkt snö o släde så man kan ta en tur!
Ser elegant ut =)

ååå så mysigt. Jag bara älskar frieserhästar jag drömer att en dag få vara lycklig ägare till en frieser.

Jättefin häst. Härligt med slädtur. Har aldrig fått kört eller åkt släde. Fast jag har en fjording som går att köra. Har ju ingen släde. *snyft*
Vad hänger över honom? Är det små klockor?

ååh, det såg mysigt ut :P
finfin pålle ! :)

#5 har förstorat och ljusat upp bilden lite till dig
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
åååh, så mys :)

Åh vad underbart!
Uuuuhderbar häst!!!! =D

jättevackra bilder, men de är borttagna eftersom det saknas hjälmar….

Ja hann se alla iaf : ) Superduper fina bilder :D ser jäätte härliigt ut ju :D

helt sant bebbe, jättefina bilder, och superfin häst ! :)
(bra av dig att du tagit bort personerna :) )

Jättefin häst!
Jättefin häst! Ser urmysigt ut. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

OJ! tänkte inte på att man inte fick ha bilder utan hjälm.. Hemskt ledsen! Men tack iaf för kommentarerna! =)
#9 Det är en bjällra eller aa flera special uppsydda i HOlland.. 36 stycken och alla har olika klag ;)
oooh det måste bli ett himla massa plingande, jag tror det låter juligt. nästan så man skulle be om ett ljudspår…:P

Åh, ja skulle gärna ha lagt ut ett men imorrn är det min sista dag på APUN och ´vi komemr inte att ta ut släden imorrn.. Men jag kan garantera att man myser vid ljudet =)! Det låter verkligen fint!

har en liten söt shettis som jag brukar köra släde med tills snön smälte bort xD URMYSIGT
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
ååh tråkigt, men jag kan låssas att jag hör det ändå :)

#21# Ok! Har också en bjällra men den är liten. Den där måste ju låta massor. *ler*