(K) longering/tömkörningsgjord + ev tömmar
Vill som ni ser köpa en longerings eller tömkörningsgjord, helst med tömmar.
Bor i stockholm men annars betalar jag frakt.
Ska passa en D-ponny/stor häst :)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
vad vill du ha för typ av gjord? Asså läder eller det andra xD
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

Spelar ingen roll :)
Rest in peace Valkyrie!
Hööks har en som de kallar tömkörningsgjord (http://www.hooks.se/Product.aspx?productid=420117), fast när jag skulle börja tömköra sade en som jobbar mycket med tömkörning att jag inte skulle välja den om jag skulle jobba mycket med tömkörning; h*n tyckte att den är bäst som longeringsgjord.
Jag köpte en Globus i stället, eftersom jag tömkör mycket. Den har jag använt varje vecka i över ett år och det syns inte på den, utom lite päls i sömmarna
.
ett tips bara som min tränare gav mig.
köp inte en gjord med neoprene och köper du isf en så så köp en med stora bossar. då sitter den bättre (tro jag det va hon sa)
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

neprene, vad är det? ^^ tygaktigt eller?
jag har hittat en i tygaktigt som jag nog ska köpa, den har bara 2 ringar men det gör inget =)
Rest in peace Valkyrie!

Rekommenderar Globus - ett prisvärt alternativ. Om du köper i neoprene och ska tömköra se till att du har fasta (stående) ringar, inte liggande som klämmer tömmen. Globus tömmar är lite stelare i början men blir mjuka efter regelbunden användning.

6# de är stående såklart =)
Rest in peace Valkyrie!
#5 a det är det =P