Lurendrejare i farten?
Satt igår och hittade på hastnet.se 2 annonser, en på 3 billiga mkt fina hästar för nästan inga pengar alls och en med valpar bortskänkes (chihuhua, Stavas?) mejlade på skoj för att se va de va och det känns rätt uppenbart att detta är rent lurt, Hästarna ska skickas via flyg och jag måste förskotsbetala för att H*n ska kunna sätta hästen på planet Hundarna skall skickas via plan dom med,men här ska jag betala när jag hämtar min valp på flygplatsen. Alla djur kommer från kamerun och personen i fråga kan LITE svenska som är mycke dålig!! Gör som många andra sprid vidare så inte fler blir lurade.. Trist att sånt här ska fortsätta :/
Kontakta någon bakom Hästnet om det istället, så de kan ta bort annonserna.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

GIVETVIS är Dom informerade om detta, men tycker ändå folk ska veta då hastnet.se knappas är den ända sidan dom annonserar på!!
#2 Antagligen eftersom den är gratis, nackdelen med det..

har sett många sånna annonser, alla på svengelska och jag såg en annons om två friserhästar, i rubriken stod det två frisiska valacker and mare till antagande, och så var det en bild hämtad från google på en b-ponny. och i annonsen stod det även att dom tyckte om att leka med gosedjur och desto längre ner i annonsen man kom desto mer svenska kunde dom ;O