juni_natta, våran 900:e medlem
GRATTIS säger vi till det :o)
Mvh Charlotte Medarbetare på ridsport
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Grattis och välkommen!! : )

grattis och välkommen hit
grattis och välkommen till en jättebra hästsajt med massa bra tips Hoppas du ska trivas :D

Oj, redan! Välkommen hit och grattis!

Välkommen o Grattis ;)
grattis och välkommen!
/ Sara & Casper

Välkommen hit och grattis! =)

välkommen i gänget
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Är ni SÄKER på att ni har så många medlemmar? Det är nämligen så att 15/1 -07 så gjordes databasjobb så ALLA ser ut att ha varit aktiva vid det tillfället, även de som egentligen har avslutat sitt medlemskap…

Oj då…
*snyft* vi kanske inte e så många… 
Hihi =)

#10 det va hemskt vad du va optimistisk då..
Välkommen hit iaf juni_natta!!
Pruttis. 8P *har askul med att göra såna smajlisar * ;) 8)
Välkommmen!
..med 3 m… 8P
Grattis i efterskott på namnsdagen Ove! *skriver sin pappas namn* :P
Grattis och välkommen! :D
#10 Det går ju att kolla hur många som är medlemmar, men det har ju ingenting med hur aktiva de är..?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

välkommen!
välkommen

ove-d för det första, välkommen du med till ridsport. och ja, det ska stämma med antalet. som alex skriver så bör det inte ha något med aktiviteten på användaren att göra.
grattis till juni_natta… vilket mottagande du får! ;)
#19 Det är så att även om man RADERAR/TAR BORT sig som användare så står man kvar. Så det är inte verklighetsbaserat det antal som nämns då man kollar på antalet medlemmar.
Det finns många användarnamn som har flera identiteter som har tappat bort sitt lösenord och bytt mail så man inte kan få nytt osv. Så det finns nog MÅNGA dubbla som inte används.
/Karin, mamma till Ove-D

#20# Ja, visst är det så. Jag vet flera här på ridsport som har slutat att komma hit och är fortfarande medlemmar tex.

Stämmer, jag är ännu i registret som sessan, fast jag avslutade medelmskapet då.