Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 2080 ggr
Mari
0

Sökes: Min Häst

Jag samlar på allt tillhörande tidningen Min Häst. Har snart en komplett samling på de lösnummer som började utges 1972 fram till idag.

Någon som har tidningar, album, postrar, vykort ja you name it som kommer ifrån denna tidning? Isåfall är jag intresserad av att köpa.

Gärna saker från Min Hästklubben som var populär på 70-80-talet om jag minns rätt?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Zadeira
0

Jag har tre tecknade Lena Furberg vykort och tre postrar från början av 2000-talet skulle jag tro att det är (lite kantstötta i hörnorna). Är det av intresse så kan du få dem mot enbart fraktkostnaden.

Mari
0

#1 Kan du ta bild på dem? Så jag kan kolla om jag har dem eller inte?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Zadeira
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild:

Mari
0

Vad går frakten på? De borde nog kanske gå att skicka med vanligt brev och ett frimärke? Eller vad tror du?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Zadeira
0

Jo, de väger typ inget så ett vanligt frimärke borde absolut räcka, sen får jag köpa ett större kuvert så jag inte behöver vika postrarna. Så, säg tio spänn. Skicka ett pm med din adress om du vill ha dem!

Mari
0

Puttar upp, någon som har?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Chestnut
0

Har en hel del posters och tidningar från 2000-talet. Även vykort och brevpapper. Kan kolla upp närmare i eftermiddag :)

Med vänliga hälsningar
Chess

imsuchadiva
0

Jag har en hel del tidningar. Kan kolla igenom dem någon dag när jag orkar.

Mari
0

Puttar upp :-)

#7 & 8 har ni hunnit kolla upp?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Chestnut
0

#9 har tyvärr inte haft tiden till det. Men ska göra det inom den närmsta veckan :)

Med vänliga hälsningar
Chess

imsuchadiva
0

Oj har totalt glömt bort det faktiskt.

my-real-life
0

hm  jag har MASSOR av GAMLA tidningar :)

Mari
0

#12 åh! Intresserad av att sälja till mig?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

my-real-life
0

visst :) har typ 5 st gamla som jag har hittat dem andra ligger någonstans på vinden men sedan har jag massor av lite nyare :)

Mari
0

#14 skulle du kunna skriva upp vilka nummer och år det är? Är dock bara intresserade av tidningar som är kompletta, dvs det får inte saknas några sidor eller vara trasigt någonstans. Gärna också att postrarna följer med tidningarna men det är inget måste :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

imsuchadiva
0

Jag kommer antagligen inte hinna imorgon, inte dagen efter eller. Men på torsdag bör jag hinna, jag du inte skicka iväg ett PM till mig så jag kommer ihåg det? :P

Mari
0

#16 Jag skickar dig ett PM om någon dag om du inte svarat Flört Om jag kommer ihåg vill säga Cool

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

my-real-life
0

jag har 4 tidningar från 89 och en från 87

Mari
0

#18 Vilka nummer?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

my-real-life
0

87: 22

89: 5,9,16,21

Mari
0

Är de kompletta? Med poster?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

my-real-life
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

inte med poster :(

Mari
0

Har redan de numren så jag tänkte bara köpa nya om de är kompletta med postern, synd att dina inte var det! Rynkar på näsan

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se