Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 7260 ggr
Vandott
0

BORK-färgad häst sökes!!!!

Jag söker en bork färgad D-Ponny till salu! Hellst under 10 år.                 Den kan även vara lite "borkliknande" Den kan vara lite ljusare eller mörkare i typen, så länge den har svart man och lite gula nynser i pälsen.

Vore överlycklig om någon kunde tipsa mig om en sådan häst eller        någon som föder upp borkfärgade hästar. Skrattande

trex
0

Sök på gulbrun,så kanske du får mer napp.

Peppe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag vet en 4 årig hingst som kom 2a på treårschampionatet i somras/höstas. Han är som sagt hingst, fruktansvärt snygg och fruktansvärt dyr. inriden

har för övrigt fått 3 föl tror jag ovh samtliga har ärvt gulanlaget. en av dom är cremello

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Vandott
0

Ok var hingsten till salu eller? För Fölen är lite för unga =)

Peppe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja han är till salu. vet dock inte vad han kostar men det är nog itne så lite…han blev utsedd till sveriges näst bästa 3åriga hopponny 2006. det var sig inte riktigt lik under finalen, hade han varit sig själv är jag övertygad om att han vunnit. han var iaf favorit hos dommarna. har en otrolig hoppkapacitet och teknik! för att inte tala om utstrålning!

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Vandott
0

Ok Ja han låter väldigt dyr. Vet du någon hemsida där det finns bilder på honom, en annons eller nåt?