hur gör man?
Tror inte det går att lägga in bilder i sin dagbok.. Men det skulle va rätt smart om man nu kan/kunde det :)
Det är bara vad jag TROR ;) Fråga lisette elr nån ;P
Fina bilder förresten ;)

har sett ngn som lagt in bilder i dagboken, men jag vet inte hur dom/den lyckats med det ^^
mysiga bilder :)

I dagboken kan man trycka på en knapp för att lägga in bild… Vet inte hur man gör här däremot…

Kan man inte klistra in ett foto? Ni vet kopiera och klistra in från en annan sida. Har för mig att det var CBA som gjorde så.
tack för tipsen ska prova sen så får vi se om det går
Jätte söta bilder ^^
/ Sara & Casper
Du går in på dagboken och tkr ademinestrera(elr hu d nu stavas:P)sen står det rubrik sen står det inlägg ..där det står inlägg finns det symbolder
symbolderna: först är det 1symbol2och 3 sen är det ett litet strek,sen 12symboler,sen ett strek till först symbolen där tkr du på så kan du lägga in bild…hoppas d int var för krångligt..

den första va bäst!

fina bilder ser jätte mysigt ut, blev sugen på o rida nu:D

du måste ladda upp bilden om du ska lägga in den i dagboken. gå in och administrera din dagbok. klicka på det som liknar en bild med ett träd. då kommer en ruta upp som heter infoga bild.
där laddar du antingen upp en ny bild eller länkar från en webbsida.

Försökte prova att kopiera in bild, men det går tydligen inte med FF, min browser säger det själv… Ska gå att gå in och ändra på, men då måste man sänka säkerheten och jag vet inte om jag vill eller orkar det :P

Jag har kopierat bilder från min hemsida om jag har velat ha mer än en bild i ett dagboksinlägg ;o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

fiina bilder :D de var verkligen en fin ridväg där : )
Tack för alla tips har ännu inte hunnit prova men jag ska