Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersajtenifokus
Läst 366 ggr
PimTheGreat
0

Fråga om sajten

hur ser man vilka man har på sin favorit nu för tiden???? stod en massa namn till höger innan vilka som var online och så och lika så vilka sajter man var medlem på…nu är det bara mobiler där…… hur får jag fram de igen??

Snuttan2
0

Det finns fortfarande för mig…

Om du startar om din browser och öppnar iFokus igen, är det kvar då?

Murre_Uddiz
0

En fråga till: varför är det på andras och på sin egna sida ; ingen text nedanför där det står senast skrivna inlägg elr nåt sånt..? Eller är det bara för mej det inte är kvar? 'Ni' fixade ju det för inte så länge sedan = /

bubbelbubbel
0

pim, det är som vanligt för mig.

Murre, vad menar du ?

Snuttan2
0

Har du kvar den rubriken?

För nu finns det ju en flik som heter "inlägg" där man kan se den personens senaste inlägg.. Fungerar för mig, både på min egen och andras sidor…

wewwa
0

Allt fungerar som vanligt för mig…

PimTheGreat
0

hmmm…konstigt

Murre_Uddiz
0

#3 jo, t ex när jag går in på PimTheGreats sida ; under bilden fixade ni väl att deet kulle stå vad man senast hade skrivit och så..?

MiaMaria
0

Pim - sådär blev det för mig när jag lånade en kompis dator. På min funkar det bra. Vet inte vad som gjorde de och har inte tänkt på det förrän nu när du tog upp de

Mangis
0

Jag har samma problem. Dessutom har jag upptäckt att vissa qav mina inlägg försvinner. Börjar känna mig lite mobbad faktiskt. Alternativt paranoid…

Snuttan2
0

Men  Murre_Uddiz, de har tagit bort den biten och har nu under den gröna menyn hägre upp på varje medlems sida, där man väljer fotoalbum/dagbok och sådant "inlägg" :p

Snuttan2
0

Mangis, jag tror mina gör det med! Eller så är jag bara förrvirad och inbillar mig saker som vanligt Generad

gejsa
0

För mig är det som vanligt bortsätt från det där längst till vänster som jag gjorde en egen tråd om för några dagar sedan.

Alex
0

För mig fungerar allt som det ska.. Än så länge i alla fall. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

lisette
0

kan garantera er om att inga inlägg tagits bort - så ni behöver inte vara paranoida. det enda vi tagit bort är alla puttar i vinterhäst tråden.