6år!
Idag har är det 6år sedan jag köpte min Plutt… tänk vad tiden går!.,, då va han bara 8mån…. o jag va 17 ;).. hade velat fram o tillbaka i 2mån innan jag bestämde mej….. men
har inte ångrat en dag att jag köpte denna underbara o stora häst.. okej ,han va inte så stor när jag köpte honom..
Hur länge har ni haft era hästar???
Jag har haft min tjej i ca 3 år, hon var knappt 2år då. Jag köpte henne på stuteriet där hon är född.
Jag hade letat ganska länge efter min "drömponny" och när jag såg henne för första gången var det kärlek vid första ögonkastet och jag är lika förälskad än.

Jag har ridit Mangis i snart 11 år, men ägt henne lite drygt 8 år…

sen oktober.. men hade en ponny innan honom som jag hade i 9år

3 år i onsdags, på alla hjärtansdag
men detta blev den sista årsdagen för oss… 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Den häst jag haft längst har jag haft i 9 år nu. Köpte henne i maj 1998
Jag har ridit Windy i 3 år och planerar verkligen inte att sluta. :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag haft min lillbuse i 2,5 månader…han blir 9 månader på onsdag :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Haft nisse i ca 1 ½ år.
/Elin

Den första maj har jag ägt Reddie i tre år. Oj, vad tiden går fort. Minns fortfarande pirret i magen då jag ringde på annonsen och sedan några dagar senare styrde färden söderut.

Musse ägde jag i 2 år och 1 månad. Jätten har jag ridit i ungefär 5 månader, vad tiden går snabbt, tyckte nyss jag började =)

Fick isisen som 12 årig, nu är jag 21 och hästen 23.
Finnhästen var 9 år och är nu 17.
Går på tionde året nu som hästägare.

Bus har jag haft i 7 år den 15 maj

#4# Vadådå?
Hade min B-ponny i 1 år, växte ur den, red in hennes son som jag hade i 3 år (C-ponny) blev för stor, har haft min D-ponny nu sen i Juni förra året. :)

shirley 1år, moye 1,5-2år…. å max 0år hi hi!
Den häst jag känt längst var min shettishingst. Träffade honom första gången när jag var 1år (1976) sen blev jag skötare på honom(1988) och till slut ägare(2001-2004). Ägde honom i 3 år. Hans sista 3 år. Dog som 37- åring. Haft min ridhäst i 7 år i maj o mitt shettissto 1 år i maj. Halvblodet är det 4 år sedan vi köpte hem från Ljungby.

Har ägt Maggan i 2 år nu (januari) men jag red henne 5 mån innan också! =)

Molly har ja haft i två år till sommaren (juni)
Och skrållan ha ja haft i ett år nu : )
7 April firar jag och Foxen 1 års dag=)
Haha, jag har haft min i 3 veckor imorrn.