Knäppa husdjur
Vad gör era husdjur för knasigheter?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#5 Naww! så sött :D

#5# Gud vilken söt bild. Vad katten njuter.

#3# Ha, ha hade också en katt en gång som kunde sova i kattlådan. Lite taskigt mot dom andra. Det var ju jämt upptaget när dom ville kissa.

#6 & #7, tack! :D Kattungen kommer gämt och lägger sig så nära vovven som möjligt och vill gosa, Debbie är inte alltför förtjust som kanske syns på hennes blick 

#10# Din katt ser ut att ha mask eller må dåligt av något annat. Hinnan på ögat är så långt framåt det brukar bli så då.

wesley som ÄLSKAR att bli dammsugad, han förföljer en när man drar fram maskinen.

5# naw så gullig bild

#16# Ha, ha min två hundar springer och gömmer sig helst under sängen eller något när jag börjar dammsuga. Är rädda för den.

japp det gör nadja med, men inte wesley. man får en svans… =)

min labrador jag hade när jag bodde hemma älskade oxå dammsugaren…hon sprang framför så man inte kunde dammsuga överallt…ibland fick man stänga in henne för att man skulle kunna städa…

både hugin och munin attackerade dammsugar munstycket. de ville busa… =)
Gejsa sa;
#10# Din katt ser ut att ha mask eller må dåligt av något annat. Hinnan på ögat är så långt framåt det brukar bli så då.
Katterna visar blinkhinnan även när dom är trötta eller precis har gäspat, och den där Gusten ser ut att både gäspa o ha sig :D
Så det behöver ju itne nödvändigtvis vara mask bara för att bilden är knäpp.

#12 & #22, ni har rätt. Gusten avmaskades dagen efter att bilden tagits. Hans hinnor visar direkt när han får mask!

#22# Jasså, det har jag inte tänkt på. Vet bara att blinkhinnan kommer fram mycket mer om den mår dåligt. Tycker det ser ut mer som om katten nyser.
Får man vara så ohyffsad att fråga om din bästa vän (som blir pussad i örat) möjligtvis är/har varit med i en medeltida/renässans dansgrupp i Lund? Han är nämligen väldigt mycket lik en som varit där ibland.

#10 hahahahaha, gud vilken min alltså.

#28 & #29, haha vilken cooling! Måste ha varit en riktigt intressant film =)

#27 bra bild! hi hi!
En bild från när han var valp.. Och ger Hyzz en örfil. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#35# Härligt röd katt du har. *ler*
Hehe
Ställde ut honom när han va liten. Van roset och de sa att jag inte fick kastrera honom för han va en ovanlig ras typ. Men nu fyller han snart 9 och vi fick kastrera honom för han va för jobbig. Han kom hem helt sönder slagen. Vilade upp sig några dar sen va han borta en vecka igen. Nu sover han typ hela tiden.
Förut låg han här brevid mig på skrivbordet.
Här sitter han i solen tror det va i sommras :P han riktigt smälter in :P

Jättefin katt. Tur att ni kastrerade honom eftersom han var utekatt. Inte roligt för honkattsägaren heller då ju.
Ica_saga mina katter brukar okcås sova i tvättställningen….

Alex, gills pojken som husdjur? :p
Haha jaa.. han går som får, så hunden har nåt att valla och leka med här hemma. ;) Och det är ingen pojke, mer gubbe.. (aka pappa) 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jadå, här är de inte så att hunden "jagar" katten, utan här hemma är de katten som jagar hunden ; P , Men dom har aldrig varit dummaa på varandra utan dom leker men hunden är lite rädd för katten iblnadxD (o iblnad är han jätte tuff:P)
På detta kort så skulle ja ta en fint kort på hunden Dango(som han heter) meeen helt plötsligt hoppar katten Nisse upp bakifrån o busssar till lite grannnna ; P

Va söta och roliga alla bilder va 
speciellt #47, det är min foderhäst

Sarah - Är det en whippet?

de brukar min hund göra