Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 440 ggr
Zigge-3
0

Inget särskilt

Hejsan allihop! Finns det någon mer än jag som har fått vårkänslor? Finns det något mysigare än nu när solen skiner ute och snön är borta? Jag tömkör mina hästar och bara längtar över att få komma ut i skogen och köra dem ute! Är det någon mer som vill/tänker som jag? Min stora buse är dunderpigg! Ska rida en runda i skogen på honom när jag är ledig ifrån jobbet med! Längtar så!!!

Sussi
0

Jag har fått vårkänslor av vissa bilder som visats här men när jag ser ut genom mitt fönster så försvinner dem, här snöar det:(

Fy vad jag längtar till vååååår!!!!!!!!

bubbelbubbel
0

jodå, det har känts en del som vår sista tuden faktiskt, fdast idag är det alldeles grått ute…=/

__iE
0

idag känns det lite som vår :D fast har inte vart ute ännu, men om man kollar ut så ser det lite vårigt ut ^^ :P

DojoKelder
0

här har vi vår i luften!! är underbart väder! solen lyser emellan åt..

wewwa
0

Här är det kallt o mulet…

Zigge-3
0

Alla som har (dåligt väder) ni skulle komma till blekinge och se våren anallka sig!!!

kemikal
0

Min katt hade vårkänslor imorse, satt i fönstret och skrek… Dags att plocka hans kottar innan det blir riktiga löptider…

gejsa
0

Här är det takdropp och fåglarna sjunger vårlikt. Snön smälter fort tyvärr. Fast om några dagar ska det bli över -10 grader. Det kan man inte tro när det är flera plusgrader ute nu.

kemikal
0

Det låter isgata om det, gejsa… Får hoppas allt hinner smälta bort så det blir bart innan det fryser.

gejsa
0

#9# ja, nog lär det bli isgata. Men vi har mycket snö kvar än. Men det blir inte roligt när det väl fryser till igen. Då blir det hård skare så man inte kan rida ut på våra stigar heller ju.

kemikal
0

#10 Nej precis. Ett av stona i stallet lyckas alltid trampa genom is nånstans så hon får små skärsår när det är sånt väder, inget kul alls.

PonnyAnnie
0

här är det vårkänslor!Idag når jag var ute och red i skogen så kvittrade fåglarna och solen sken:)Det var gött:P

lisette
0

såg vitsippor i trädgården idag… :D

bebbe
0

#13 är du säker på att det inte var snödroppar???

vitsippor brukar inte trivas i trädgårdarFlört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bebbe
0

Vårkännslor??? Är det när man räffsar hela gårdsplanen och fortsätter in på grannens tomt bara för att man inte vill gå in fast klockan går mot 17.30 ? Eller är det när snön försvunnit från gräsmattan så man känner sig "tvungen" att gå ut och plocka upp all hundskit som kommit fram?,Jaaa då har jag vårkännslor

lisette
0

vit blomma… jag har ingen aning om vad det är. när vi körde till forsakar blev jag imponerad av andreas att han kunde alla j*kla trädsorter…

men å andra sidan är min trädgård ingen trädgård, det är ett skrotupplag.

bebbe
0

Lita inte på vad Andreas säger, han luras säkert, det är han ju bra på. Om han säger att det är en björk, kan det lika bra vara en bok *hihi* allt för att impa Flört

bubbelbubbel
0

haha, han är busig andreas, ger hästar godis och sånt…:P

lisette
0

nej det var fakitskt äppleträd, de har ju jättestora odlingar i sönnarslöv.

björk ser jag faktiskt skillnad på… ;)

shirley
0

ja de e härligt!

Murre_Uddiz
0

GE MEJ VÅÅR :)

E_hjo
0

Jag vill också ha våååår!!!!    =)

Murre_Uddiz
0

Duktigt :P

E_hjo
0

jaaaaa  =)

Mande
0

Inga vårkänslor här.. Vi har flera decimeter snö än, så här lär det inte bli vår än på ett tag! *suck*

Mandysan
0

Ansluter mig till E_hjo och Murre_Uddiz, HIT ME VÅREN!=)

halludu
0

I går var det så fint hann göra alla hästar då..Solen sken å d va nästan så man tyckte d va lite varmtGladSen när jag skulle hämta en häst i vinterhagen såg jag snödroppar..

Sen när jag var ute å red hörde man fåglarna kvittra..åhh guuh va härligt d är me vårSkrattande

Alex
0

Vi har fortfarande massa snö kvar..:( Fast det har vart plusgrader de senaste dagarna, så snön börjar smälta lite i alla fall. :) Vill ha vår!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst