Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 898 ggr
MiaMaria
0

Bruksprovet web-tv

Tänkte bara tips om att det går att kika på bruksproven via web-tv. Jag sitter som klistrad här framför, just nu är det 3-åringarnas exteriörsbedömning

Här hittar ni sidan

Alexandra13
0

Jag kollar på det nu :) Men jag börjar att tröttna..

Snuttan2
0

jag antar att de slutat sända så här sent och man inte kan se ifrån dagen Gråter

Jag kan inte anmäla mig för att få mail när de sänder nästa gång heller!

Någon som vet i förväg om de sänder något mer?

MiaMaria
0

Dom sänder från och med i dag alla prov som jag förstod de

Alexandra13
0

Imorgon kl 09.00 tror jag dom sänder nästa gång.

Det var nån tjej som sa det, men jag är inte så säääääker! ;)

Snuttan2
0

Värt att sätta på skärmen och titta om de börjat sända då iallafall :)

Om de sänder allt så börjar de iallafall 9 eftersom första grejen imorgon ska börja då, så det borde stämma…

Ni som kollat, hur bra kvalité är det på filmen? Kan man se något? Har ni sett någon intressankt häst? ;)

linasvovvar
0

Snuttan, jag blev väldigt imponerad, man ser jättebra och jag har ingen värsting dator, det hackar lite, men man ser ändå helt hyffsat hur dom rör sig. Många fina pågar va där =0)

MiaMaria
0

Ja det är bra kvalite, lite ryckigt när hästarna rör sig men man ser ändå bra.

Alexandra13
0

Nu är det…dom rider..

MiaMaria
0

Japp, lite sämre kvalite i dag, iaf för mig. Det hänger sig så fort jag gör ngt annat…

Anna
0

Wow, tack för tipset! Sitter också som klistrad. For Fun och Sterling visas upp nu, båda är fina, For Fun väldigt tjaffsig i munnen tycker jag (speciellt i början då han gick med huvudet rätt upp). Sterling ser fin ut!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Alexandra13
0

Dom var fina =) Det är inget ljud för mig nu….då e det inte så kul att kolla!

Anna
0

13.00 visas de fyra åriga hingstarna upp, för er som vill se. :)

annaattlid.se

Alexandra13
0

Inget ljud igen :(

Anna
0

Nu visas Klass 2302 - Prestationshingstar och alldeles nyss visades katalog nr 63 upp, Can Man. Jag är helt kär i den hingsten!

annaattlid.se

MiaMaria
0

Började nyaa kika och insåg att jag precis missat den jag ville se, Daytona… Men men det finns fler snyggingar att kika på =)

Snuttan2
0

Och jag var borta hela dagen idag och kunde inte titta alls Gråter Att man inte kan se efteråt! Skrikandes

Pandoer
0

Precis. Jag har varit i skolan så man missade ju allt :(

Alexandra13
0

När har du sportlov pandoer?

MiaMaria
0

Som klistrad igen med de mest intressanta i mina ögon, prestations hingstarna =) Danzas såg mkt fin ut och sen har jag ju en förkärlek till Don Primero hästar så jag kan ju inte glömma bort Daytona, en mkt vacker hingst som passar mig fint i typen, bra gång men tyvärr inte bländande. Ska kika på Painted Black II nu =)

MiaMaria
0

Painted black missade jag traven på när jag satt o skrev här…

Rubin är vacker men jag tycker de ser ut som om han inte får med sig ryggen i trav och skrittarbetet. Tyvärr lite bakåt strävande…

Wow vilka proffs kommentarer ni får här *host harkel* ;-)

Struten
0

hmpf..just när  ja börja titta blie ju klart lunch uppehåll-.-

Alexandra13
0

Danzas var ju JÄTTEFIN!

MiaMaria
0

Snart dax igen, börjar kl 13 med 4-åringarnas hoppning

Alexandra13
0

Nu har det börjat igen, dom ska hoppa!

Snuttan2
0

Jag har äntligen tid att se nu!

Än så länge sedan jag knäppte på så går de bara runt och mäter avstånden mellan hindrerna, är lite mindre intressankt :p

Snuttan2
0

Är Colorado S nu, tycker inte traven såg trevlig ut alls när han travade runt mellan hindrerna.. Galoppen ser inte så rolig ut heller…

Visas ju inge vidare bra heller, ser ut som om hästen har en vägg framför sig och allting tar stopp där framme… Lyfter ju inte alls i galoppen uppåt för fem öre och ser inte ut att komma framåt alls nästan. Är ju pinsamt om den här ska användas i avel med så tråkiga gångarter… 

Vågar inte uttrycka mig om  hoppen.. Däremot är det så fult att klippa svansen så kort när hästen har tjock svans :p

Snuttan2
0

Lustigt att galoppen såg rätt anorlunda ut nu när första testryttaren kom på Oskyldig lalala…

Pandoer
0

#18 Vi har sportlov vecka 9