vårfiilis =)
Vädret blir bara konstigare, fast i mitt läge tänker jag inte klaga. Var ut med en kompis o rida idag. Plus två grader och sol! Gräset låg bart på gårdarna vi red förbi, härligt! Det är ju som vår, dripp dropp hörde man från hustaken ijanuari!!! Videkissorna hade också börjar slå ut!
Lite man får vårkänslor här
Passade på att ta en bild av gumman före ridningen.
va söt! vad är hon för ras?

Ni har iaf snö kvar än.
Vi hade -2 grader i dag. Inga vårkänslor här inte. Bara is överallt.
De ser ut som snö men det är egentligen packad is om har fått en frosthinna på, även om det var plusgrader. Det är ju ändå minusgrader på natten så. Visst finns det snö på vissa ställen men det mesta är bart. Ljuvligt!

Oki. Ja, nu när snön ändå är borta finns bara lite kvar här och där så kan det ändå bli vår nu. Eller vad tycker ni?!

#5 - Njaa, jag tycker all is kan smälta bort så kan det komma en massa ny snö som ligger kvar ett par månader - sen kan det bli sommar direkt :) Så härligt att rida i snön o på sommaren.

Ja, jag älskar också att rida i snön. Nynsnö på ca 2 dm det är hääärligt värre.
Nej usch! Tacka vet jag våren. Allt liksom får liv pånytt, allt kommer i rörelse! Jag skulle kunna hoppa över jan, febr och mars och komma direkt till sköna april. Jag tror jag ska börja med eksemtäcket i april redan om det är varmt. Vill inte ta någo risker. Ska snart börja ladda upp för sommaren igen. Min plånbok sinar! Men vad gör man inte för sina sötisar!

Har du kontaktat hon som jag gav dig telefonnumret till?
Jag prövade ringa men jag slapp inte fram, jag prövade med utalndsprefix men fick det inte att fungera. Ja måste kolla upp det där för nog ska det ju gå att ringa fast jag bor i Finland.
Vet du om hon har nån epost adress då?

Jo, jag hade en förut. Men hon är ju aldrig på internet. Men nog ska det gå att ringa. Har mobilnr annars. Det vore ju bra om du hade det när knotten kommer.
Ok. Jag ska nog pröva pånytt. Kan hända att jag använde fel utlandsprefix. Jag meddlerar dig sen när jag har fått tag på henne.

Ok!