Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 486 ggr
Midalover
0

hejhej

jo
0

Hej hej på dig själv !!

Faxlin
0

Hejsan! Vilka är vakna fortfarande?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sessan
0

Jag är. Kom hem för en stund sen, o gensast till datornFlört

Faxlin
0

haha som mig då.

Audiatur et altera pars

Sessan
0

Fast nu tror jag att jag ska sova. Har kurs imorron kl åtta, hinner kanske sova tre och en halv timma. Vad kan man säga, dumt huvud får kroppen lidaFundersam

Faxlin
0

Ja, så är det ofta. Man fastnar liksom. men god natt då. Höres en annan dag. Sov gott.

Mvh åsa

Audiatur et altera pars

Sessan
0

Ja de gör vi, jag kan ju tydligen inte slita mig härifrån så, men sakll göra ett försök NU!

God natt, eller, nati nati, som jag brukar sägaSkrattande

Faxlin
0

Jaha, som vanligt blir jag nog sisst härifrån. Generad

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Du är verkligen en nattmänniska. Förvånad

Faxlin
0

SkrattandeHar du tvivlat på det?

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Nja, i början tänkte jag att det var nybörjarnyfikenhet här. Men nu har du ju varit här ett tag.Skrattande

Faxlin
0

Haha, ja, det har hunnit blivit ett par inlägg nu. Men det blir lätt så när man hittar en bra sida. Konstigt att jag hinner med de andra sidorna jag är på också egentligen.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Men nu är det lungt på Ridsport fronten tror jag. Hmm, ensam som vanligt eller?

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Oh nej, jag är här än. Men ska gå nu så god natt på er. Simma lugnt! Kyss

Faxlin
0

Detsamma. God natt!

Audiatur et altera pars

gejsa
0

natti natti när du nu går och sover. Oskyldig

Faxlin
0

Jag brukar sova en timme mellan klockan 6-7.;-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Så snart ska jag gå och sova en sväng. Förhoppningsvis ;-) Ska kolla färdigt på Nord & Syd tredje delen bara.

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Herregud! Du är inte klok. Sover du nu kanske?Fundersam

Faxlin
0

Haha, jag har varit i stallet hela dagen nästan. Och faktiskt legat en stund på soffan och tittat på film. Bara tagit det lungt efter stallet. Behövde tina lite.

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Jag har varit i stallet och mockat sedan har dottern och jag ridit ut en sväng. Opps nu hörde vi skott i mörkret. Det betyder att ytterligare ett vildsvin har skjutits.  I fredags sköt dom 3 st.

Faxlin
0

Måste vara lite skönt när de minskar antalet. Vad tycker hästarna om skotten då?

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Det bryr dom sig inte om så mycket. Det kommer ju så snabbt. Men jag är lite ledsen samtidigt som jag vet att dom måste skjuta av dom. Dom är ett 50-tal där dom skjuter nu. Tänk att kanske hälften av dom gör nya ungar i vår. Dom får kanske 10 st var. Hu dom kommer ju vara överallt nästa vinter. Vi kommer inte att kunna rida någonstans då.

Faxlin
0

Nej, det är det jag menade att det är tur att de skjuter av lite redan nu. Annars blir nog det problem av det rätt snabbt liksom. Fast visst är det trist att de måste skjuta dem. Alltid tråkigt med jakt tycker jag. För blödig tror jag.

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ja, jag är väldigt blödig när det gäller död av alla slag. Gillar def inte jägare när dom skjuter dom fina älgarna och rådjuren, hararna och rävarna. Obs nu får jag väl alla jägare på mig eller deras fruar som läser detta. Fundersam

Man får ju alltid höra när man säger så att "man måste skjuta av dom för dom är för många i skogen. Det blir för mycket bilolyckor annars bl a bl a…" Men vad då! Får inte jag tycka synd om dom ändå? Gråter

gejsa
0

Oj! Vad vi har svävat bort oss i denna tråden nu. Generad

Faxlin
0

*Asg* Börjar du inte vänja dig vid våra utsvävningar vid det här laget? hihi

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Jo då! Men jag skrev det mest för dom andra. Jag är också duktig på att sväva bort mig. Tyvärr!