Avramlingar
Blev lite insprierar av Sagas bild när hon ramlar av så jag sökte lite
Film 1 - Ser ut att va filmat i Sverige (?), avramlingar och tvärstoppar, nån busig fjordning med bla
Film 2 - Avramlingar, bild-film, mest fälttävlan
Film 3 - Bild-film, mer allvarligare olyckor, varnar känsliga!!
Kommer säkert fler oxå men dom har jag sett hittils
Ojoj. Kollade inte hela andra o tredje… Stackars hästar i vissa o stackars ryttare i vissa… Men i dom flesta fallen så är det iaf ryttarens fel…

Hahaha! Den förtsa filmen höll jag på att dö av skratta av! Hihi
det tredje var grym…

Jag tror faktiskt jag kände igen ett par ridhus i den första filmen… Borde vara filmat i Sverige då filmaren kommer ifrån Stockholm (gick in och kollade upp det) :p

Haha bra med en efterlysande Snuttan som bekräftar det man tror ;-) Tyckte det såg så svenskt ut på nå sätt =)
En del fall såg riktigt roliga ut.. Andra riktigt läskiga.. Tycker speciellt inte om när hästen faller. :/ Fast det är ju oftast inte så farligt som det ser ut..
Men att falla av i ett vattenhinder måste ju vara väldigt roligt i alla fall.. För de som ser på. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Här kommer en till, från samma som gjort första filmen.. Några samma klipp som i första, men en hel del nya också. Bland annat ett gäng på en busig shettis och en busig fjording..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
haha, tittade bara på första och fjärde filmen, roligt ! haha.
men det måste ju gjort attans ont för nån av tjejerna som ramlade av, hon som nästan gled ner i spagat(heter det så?)…
aj aj aj…

tänkte ni inte på folken som stod runt om? de bara står rakt upp och ner och tittar och ser inte ut att fatta vad som hände..
jo, det såg jag, tog jättelång tid innan dom reagerade.

Tihihi =)

hahaha, 1:an o 4:an va ju roliga ^^ kollade inte på de andra ..