Se hit -- Min drömhäst!
Jag tänkte försöka dra igång en novellserie som handlar om oss på ridsport.ifokus!
Novellerna kan handla om öden, kärlek, osannolika historier osv. Det är inte bara jag och RC70 som har varit med att få uppleva något ofattbart underbart, det finns fler och vi vill läsa din historia!
Är du intresserad av att dela med dig av något som hänt dig?
Skriv nedan i tråden, så kontaktar jag er!
Är intresserad :) Har en lång historia med lyckligt slut med min pålla :)
// Ida Bergefur - Angelus Stuteri
Jag har en historia som väntar på att skrivas, med ett inte lika bra slut som era andra.

#2 lägg upp den när du vill, du ligger ju redan upplagd som artikelförfattare…
Jag har med en historia jag gärna delar av mig dock är jag ingen bra artikel skrivare så då får ni ta den för vad den blir :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

jag lägger till dig som artikelförfattare zahara… skriv bara från hjärtat så blir det nog bra! =)
Jag har en historia att berätta, men utan lyckligt slut :/

#6 jag lägger till dig som artikelförfattare…

Jag har en artikel om min häst som bara väntar på att bli publicerad… :D

Alltså jag har 3…3 drömhästar som verkligen ändrat på livet. En som gick bort förra sommaren, en som jag haft sen jag var 5 år (15 år tillsammans i år) och en som jag haft sen jag var 9 år (11 år tillsammans i år). Allt från skillsmässor, träning, flakfödd, sjukdommar m.m. alla 3 tog mitt hjärta med storm och alla 3 har sin egen speciella historia.
Jag vill gärna också dela med mig!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

oj, vad roligt att ni vill dela med er! =)
jag lägger till er som artikelförfattare, sedan kan ni väl publicera med lite mellanrum?

#9 tycker du kan dela upp dem i tre delar faktiskt. publicera inte alla samtidigt… ;)

kanon.. ni är allesammans inlagda nu ivf. =)

#14 toppen^^

har en jag skulle vilja lägga upp, fast utan lyckligt slut vet jag inte än :/

#16 du är tillagd…

# 17 tackar ;D

jag tyckte det var tre bra anledningar… ;)
Jag hade gärna velat ladda upp en utan lyckligt slut

Kan skriva om mig och Crow. Ett slumpartat möte/köp som blev permanent, med mycket upp och nergångar. Än har vi inte sett slutet, och det hoppas jag innerligt att vi slipper på många år till, men vi har kommit dithän att vi har något av en stabilitet, i alla fall :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Jag delar gärna med mig av min historia, det är ett olyckligt halvslut typ, Något som är slut för nu men kanske fortsätter längre fram! =P

#24 jag lägger upp dig som artikelförfattare, gå in under artiklar och välj skriv artikel. =)
okej tack, det ska jag göra =)

Jag har en Lååång historia, men inte så lyckligt slut:/, eller ganska lyckligt, men inte för mig.. :)

#25 jag lägger upp dig med. läs i inlägg #25 hur du gör. =)

#28: okejj, tackar tackar ;)
Tja… Jag skulle ju faktiskt kunna bidra med något om du är intresserad.

#30 jag lägger upp dig, läs i inlägg 25 hur du ska göra. :D
Har också en historia att dela med mig av :)
Mvh Ida
www.krusfoto.se

#32 jag lägger till dig med, läs ovan hur du gör! =)
#31 Kan man göra det när man vill då?

jadå, det är bara att sätta igång!
#35 Okej, kan dröja ett tag för har lite mycket nu. Men så fort jag har tid, kommer ihåg och är inspirerad på samma gång ska jag sätta ihop något. Dock inte världens lyckligaste slut, men en av världens finaste hästar.
Lisette, skulle jag kunna få skriva om en till häst??

javisst!
Tack då ska jag strax sätta igång med det =D