Kolla in halvblodshingstarna.
kolla in Guarionex och Fahrenheit, vilka läckerbitar. *mums* vilka hingstar gillar ni? kolla på vad som "diskuteras i debatten" så finns det " Bilder: Bruksprovets alla hingstar "

gillar den "gamla" typen av halvblod.

Ja dom är läckra! Är in och kollar "resultaten" flera gånger varje dag =) Jag gillar bäst Playtime och Dorano. Playtime gillar jag exteriört och Dorano tycker jag har en så trevlig uppsyn. Wishful tycker jag däremot inte om, kan inte sätta fingret på vad det är dock.. Inte heller V.Carlos, ser så knepig ut exteriört

håller med dig om att Wishful & V.Carlos inte såg speciellt trevliga ut exteriört.

Bättre och större bilder kan ses på ASVHs hemsida här
Jag följer glatt bruksprovet via nätet med, hade gärna velat se det på riktigt…. Någon som vet om det sänds live på nätet, vad heter det, web-tv? Vart kan man hitta det isåfall?
Jag gillar just nu: Charon och Corlensky G mest.
Sedan tycker jag att Callahan och First Junior bara var väldigt läckra även om jag inte gillade helt hur de är bygda…
Är lite osäker över hur jag känner för K3 Noir och Don Corleone, men tror jag gillar de hästarna med…
Kan länka till resultaten och listorna för dem som inte vet vart man kan hitta det….
Jag var idag och tittade på bruksprovet :P Charon, Corlensky G och Wolfraam gillade jag SKARPT!!! MY good sicka läckerbitar, dregel, dregel..
#2 Jag tycker Dorano är jätte full. Jag tycker han är högre bak en fram.Men han har en fin hals.Samma med Playtime.Fast han har ett vackert huvud.
#5 Om du vill se Corlensky G som tre åring finns det vidioklipp på www.waldhof.se . Där står ävem min favorit hingst Rubinrot 1033.

#6 Han är ung och växer därav att han är högre bak. Kul att se film från ifjol =)

#8 Okej… men han kommer aldrig riktigt att växa i det ändå
Men han var väldigt fin annars.
Jag gillade verkligen For Fun….:)