Hjälp oss med röstningen
Inne på connemaraponny går det lite trögt med röstningen i Årets ifokushäst, kan ni här hjälpa till lite?
Jag ville men fick inte :(
lurvponnyn.vimeddjur.se

Fick inte?

man ska väl ha varit medlem på siten en vecka innan tävlingsstart? :)
Bara man är medlem på någon av de deltagande sajterna så är det fritt fram att rösta på alla. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Ursäkta, fel av mig. Det var deltagandet med bilder det gällde, rösta får du göra bara du vart medlem på iFokus minst en vecka före tävlingens start, du behöver inte ens vara medlem på någon av de deltagande sajterna för det.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Jag har ägnat en stund att rösta på massor av sajter, vissa ville nog inte ha röster då de inte nålat upp dom så fint som t ex ridsport och connemara gjort 
För min del tycker jag det är fel att gå in på andra sajter för att värva röster till connemarasidan, speciellt då man ställer upp med bild själv där. Det kallar jag fusk !
#8 Varför är det fusk? Tävlingen går ju på alla sajter och självklart är det bara roligt om så många som möjligt röstar över allt! Det är ju dessutom ingen som försöker få någon att rösta på sin bild, alla röstar ju på den bild de tycker bäst om själva…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#9. ???? Om nu tävlingen går på alla sajter, vet väl dom som är intresserade, att man kan rösta också, utan att man måste uppmana till det !
#10 En påminnelse har aldrig skadat någon. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ser heller inte det som något fusk? Jag har sagt något om en specifik bild, utan vill ha fler röstande på sajten helt generellt, ju fler ju rättvisare!
#12 Jaså, var det så du menade ??