Fotografera hästar
I FotoiFokus startades det en sträng hur man kan ta bättre hästbilder. ---> Läs mer här!
Jag har ett stall i närheten och jag skulle kunna ta mig dit för att ta hästbilder. Det skulle kunna bli en artikel utav det hela.
Min fråga till dig är om du skulle vara intresserad av en sådan artikel? Artikeln skulle då innehålla en del enkla råd och tips på hur du skulle kunna ta bättre hästbilder. Låter det intressant?
Hälsningar
Robert
FotoiFokus

absolut
Jättebra idé =)
//Jonas

Självklart…det skulle vara väldigt roligt…jätte bra ide !
När man väl kommer ihåg att ta med sig kameran till stallet vill man ju gärna få ut det bästa av det 
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Får man se en bild på dig på hästryggen då
snääääääääääääääääääääääääääla

Robert.
-kanske jag då får sno artikeln och lägga ut den även här och hänvisa till dig och foto i fokus
mvh Linda

Linda, jag tänkte att du skulle publicera artikeln även här. Idén kommer härifrån från början.
Nu har jag iaf bokat en tid med en ryttare. Jag och mina små döttrar ska ut på äventyr och träffa Sirpa i Dommarby som ligger nära där vi bor här i Vanda, Finland.
Vi kommer att ta följande serie utav bilder:
- Porträtt av häst
- Porträtt av häst och ryttare
- Ryttare som rider i ridhallen, in action
-- Jag tror dessa bilder blir bäst i ridhallen. (Jag visste inte att hästarna är inne så här års.)
- Porträtt av ryttare i stall
- Porträtt av ryttare tillsammans med sin häst i båset
Jag tror det är sådana bilder man vill ha, antar jag, du får fylla på om jag har fel.
Fortsättningen följer…
Robert

Låter jättebra. Lite detta jag hoppades på när jag gick till din sajt. Att få tips och råd.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jo en till häst korrekt uppställd från sidan (bilder för pass, försäljning och hingstkatalog bild mm)

#6 Synd att du bor så långt bort annars kunde jag och mina hästar modella åt dig..he he vi är linslusar.
Ha det gott och tack!

Du kan få vitt vin och räkor om du kommer till Göteborg

Det kanske kan bli en gång jag kommer över till Stockholm, #10. Kul med linslusar :)
Robert

Jag kanske får skjuta upp min fotografering, det beror på hur snabba dom är på verkstaden. Läs mer här!