Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettavel
Läst 2265 ggr
QALM
0

Mera föl hos QALM

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi på QALM Quarterhorses fått 6 föl och har 8 fölningar kvar. Vill ni se alla fölen och deras mammor så hittar ni dom på www.qalm.se

Det fölen ni ser på bilden är nr 1 som hunnit bli 1,5 månad hon heter Qalms Love Ly och kallas Love

QALM
0

Här är nr 2 som heter Qalms Hot Chocolate kallas Molly. På bilden är hon 1 månad och 1 vecka.

QALM
0

Här är nr 3 och det är Qalms Amazing Grace och kallas Grace. På bilden är hon 3 veckor.

QALM
0

Här är nr 4 som blev en kille och heter Qalms Lucky Look och kallas Albin. På bilden är han 10 dagar.

QALM
0

Här är nr 5 han föddes för 2 dagar sedan och heter Qalms Big Ben och kallas Benny. På bilden är han 3 timmar.

QALM
0

Här är nr 6 han föddes i morse och heter Qalms Red Bull och kallas Bullen. På bilden är han 4 timmar.

Alex
0

Jättefina föl! Jag är lite hemligt kär i Molly tror jag, hon ser riktigt snygg ut! Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

QALM
0

Tack! Hon är en riktig snygging.

ThunderClap
0

oh föl! jätte fina ser de ut också :)

Zadeira
0

Vilka sötnosar allihopa! Tyckte att Love och Grace var lite sötare än alla andras. Grattis till så många fina föl!

QALM
0

Tack!

Vi har en tanke med våran avel och använder bara ston med prestationstam och våran hingst är en välmeriterad reininghingst.

Det har tagit ett bar tag och mycket letande för att hitta Quarterston som jag tycker passar i våran avel.

Jag är mycket stolt över mina små "barn".