Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: ridsportifokus-tävlingar
Läst 450 ggr
MiaMaria
0

Ang fotoutmaningen

Vi väntar med fotoutmaningen då de krockar med Vinterhäst 2007. Därav att den tråden nu är låst. Jag tar upp utmaningen sen igen om intresse finns då =)

lisette
0

puttar

__iE
0

okeey (Y) ^^

Snuttan2
0

Jag är förvirad, Lisette, eller någon, varför kan vi inte ha foto-utmaningar varje vecka medans den andra tävlingen håller på?

Den andra tävligen händer ju först framme om massor med tid, vi hinner ju ha flera foto-utmaningar varje vecka innan dess..? Och man lägger väll bara ut en bild i fotoutmaningen, alltså väljer ut lite nogranare eftersom man desutom kan vinna något ;) medans fotoutmaningarna håller på lite hela tiden och mer är något att roa oss med hela tiden när vi inte har något att göra?

bubbelbubbel
0

det blir väldigt mycket tävlingar på en och samma gång snuttan, därför har vi valt att ta vinterhäst tävlingen först, och sen ta miamarias fotoutmaning.

Snuttan2
0

Det blir två… Jag skulle inte säga att två är många :P

bubbelbubbel
0

du skrev ju själv att ni skulle hinna med många fotoutmaningar under tiden vinterhäst pågick ?

Snuttan2
0

men de händer ju bara en åt gången = alltid en fotoutmaning(, även om vi hinner med flera innan den andra är slut/börjar) och vinterhäst…

:p Eller är jag bara jobbig och uttråkad kanske? ;)

bubbelbubbel
0

kan nog tyvärr inte säga mer än att vi kom överrens om att ha det såhär. ;)

lisette
0

har man inget att göra kan man starta en tråd om ngt intressant.. ;)

som bubbel skriver. det hade blivit på tok för många tävlingar. risken är att vinterhäst 07 hade hamnat i skymundan och ni gått miste om priset…

det hade trots allt blivit fem st tävlingar på en månad. känns lite väl mycket.

MiaMaria
0

Lugn Snuttan, det blir en "utmaning" senare, bara vinterhäst 07 är klar =)

Vart ahde tråden tagit vägen Lisette? Eller hade jag gått o blivit blind? ;-)

lisette
0

den hade hamnat ner en bit… ;) så ja, du är nog blind.. ;)

MiaMaria
0

Haha ok, letade fram o tillbaka flera gånger utan resultat men nu vet vi ju vad det beror på iaf ;-)

NinaToy
0

tycker som snuttan. :P