Ang fotoutmaningen
Vi väntar med fotoutmaningen då de krockar med Vinterhäst 2007. Därav att den tråden nu är låst. Jag tar upp utmaningen sen igen om intresse finns då =)

puttar

okeey (Y) ^^

Jag är förvirad, Lisette, eller någon, varför kan vi inte ha foto-utmaningar varje vecka medans den andra tävlingen håller på?
Den andra tävligen händer ju först framme om massor med tid, vi hinner ju ha flera foto-utmaningar varje vecka innan dess..? Och man lägger väll bara ut en bild i fotoutmaningen, alltså väljer ut lite nogranare eftersom man desutom kan vinna något ;) medans fotoutmaningarna håller på lite hela tiden och mer är något att roa oss med hela tiden när vi inte har något att göra?
det blir väldigt mycket tävlingar på en och samma gång snuttan, därför har vi valt att ta vinterhäst tävlingen först, och sen ta miamarias fotoutmaning.

Det blir två… Jag skulle inte säga att två är många :P
du skrev ju själv att ni skulle hinna med många fotoutmaningar under tiden vinterhäst pågick ?

men de händer ju bara en åt gången = alltid en fotoutmaning(, även om vi hinner med flera innan den andra är slut/börjar) och vinterhäst…
:p Eller är jag bara jobbig och uttråkad kanske? ;)
kan nog tyvärr inte säga mer än att vi kom överrens om att ha det såhär. ;)

har man inget att göra kan man starta en tråd om ngt intressant.. ;)
som bubbel skriver. det hade blivit på tok för många tävlingar. risken är att vinterhäst 07 hade hamnat i skymundan och ni gått miste om priset…
det hade trots allt blivit fem st tävlingar på en månad. känns lite väl mycket.

Lugn Snuttan, det blir en "utmaning" senare, bara vinterhäst 07 är klar =)
Vart ahde tråden tagit vägen Lisette? Eller hade jag gått o blivit blind? ;-)

den hade hamnat ner en bit… ;) så ja, du är nog blind.. ;)

Haha ok, letade fram o tillbaka flera gånger utan resultat men nu vet vi ju vad det beror på iaf ;-)

tycker som snuttan. :P