Stallbrand
Inatt har det varit brand i ett travstall där 30 hästar befarats ha brunnit inne. Stallet hade även lägenheter ovanpå som också dessa förstörts. Jag undrar vad man hade tagit sig till om man var i deras situation =/ Hoppas de överlevande hästarna mår bra i.af
Hakuna matata!
usch jag läste de där precis… fy fy så hemskt…
Läste också det, helt otroligt :'(
Undra vad brandorsaken var "/
www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)
Oj nä men usch va hemskt =(
usch, riktigt hemskt det där… Jag blir så ledsen, både för djuren och ägarnas skull.
Fruktansvärt! Jag har dessutom jobbat och haft min häst på den gården, hemskt!
RIP
Läste det förut, helt fruktansvärt. :( Hoppas det kommer fram vad brandorsaken är.
Usch, fortsatte via länkarna att läsa..
- Jag är väldigt ledsen ska jag erkänna. Min häst är död och kommer aldrig mer att springa. Hon var inte lovande, men man fäster sig vid djuren. Jag är inte så hård, säger han.
- Det här önskar man inte ens sin värsta ovän.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article7075752.ab
:'(
www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)
det är hemskt :(
Fick precis reda på att en kompis kompis har (eller hade kanske man ska säga?) sina hästar där. Men de var som tur va ute..
Lider verkligen med de hästar som dog och ägarna, men även med de hästar som lyckade fly undan…'
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
jätteäckligt =( jag bor i Kungsbacka kommun och jag tränar med en som har häst i Asserdal. vet dock inte vilket stall så jag håller tummarna för att hon inte är drabbad =(. orsaken tror dom är något i lägenheterna ovanför stallet.
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3
Fy vad hemskt lider med alla drabbade.

Min gammla häst dog i branden. Hon såldes av mig för tre år sedan, men visst märker man att det finns en del känslor kvar när något sånt här händer. R.I.P April
#12 lider med dej och den du sålde till =(
// Alexandra
#12 usch vad jobbigt :( Lider verkligen med dig. R.I.P
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
Hade en helvetisk gårdag då mitt hjärta slutade slå i samma stund man hörde nyheten och namnet på gården, Asserdal…
Har en uppfödning som bor där och det var fruktansvärt många och jobbiga timmar att vänta innan jag fick veta att han fortfarande levde då han gick på bete, släppt alldeles innan.
Så jag vet precis hur alla känner sig som har förlorat en häst. Igår hade jag det under några mycket jobbiga timmar.
#15 åh usch, jag önskar att sånt här aldrig skulle hända…
#15 usch fy tusan vilken jobbig dag det måste ha varit =( både för dig och alla inblandade. en kompis till mig känner en som bodde i en av lgenheterna
jag och mamma pratade idag om att sätta in brandlarm i stallen på min mosters gård där jag har mina hästar. inte ett som låter så högt utan ett sånt som ringer upp mobiltalefonen när den känner av röken.
// Alexandra