Fulaste schabraket?
Nu vill jag se bilder på det fulaste schabraket/vojlocken ni någonsin sett!
kissmekate.blogg.se

#1 Fast jag tyckte det var lite coolt, skulle nog kuna tänka mig den 
kissmekate.blogg.se
#2 Man ser ju inte flammorna när man lägger på sadeln = bara ett "hemskt" mönster (A) Sedan var paspoalen inte den snyggaste xD
Hakuna matata!

Jag tycker alla vojlockar är skitfula :P
Även detta Scapa schabraket tycker jag är råfult, inte färgen, jag älskar brunt, men loggan och den stora trean speciellt, FY!
http://img77.imageshack.us/img77/4496/schabrakxu9.jpg
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#4 Om inte den stora trean vart med hade det vart snyggt.
Hehe älskar scapa schabraken, tkr dom e sjukt snygga. Men typ alla vojlockar och kamoflage schabrak är inte fint, ;)

#6 Dom där var ju skitfräna :D
#8 Kamoflage är ju skitfint :O xD Har jag till min pålle ;)
#11 På en vanlig engelsk sadel - antagligen ja 
Men de är väll kanske tänkte till mer iberiska sadlar och liknande? =)
Hakuna matata!
#12: Fast jag tycker nog de är lika fula på dom.. Det är fransar på schabraket..!
tycker igentligen inget har varit speciellt fult. dock kanske jag aldrig skulle köpa #1 för de var inte specielt tilltalnade
#1 Usch xD
#4 Om man tagit bort "brodyret", hade den varit snygg ;D
#6 Är inte det där "sadel-skydd"? :)
#7 Hemska! :P
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
Hatar 3:orna på scapa schabraken :P

#11 Jag håller med dig… fy… 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
#4 Jag tycker inte heller om deras 3a, annars gillar jag Scapa schabraken.
#11 Det var verkligen inte fint. Hade fått börja med att klippa av fransarna om jag hade ett sånt. ;)
#4 Jag älskar det där settet! Vart hittade du det? Vet du vart det finns att köpa? 
That that don't kill you can only make you stonger

#11 jag måste ha fruktansvärt dålig smak verkar det som för jag har alltid tyckt att dem schabraken är fina XD
Jag ahr ett kamouflageschabrak i gråa nyanser som jag sytt själv och tycker att det är rätt så snyggt x3

#20 Haha. Det är väl bra att man har olika smak. 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

#22 ja, stackars min ponny bara om jag köper sånt. hon kommer nog att skämmas =P
#10 hehe inte riktigt min smat :)
#25 Sådana schabrak tycker jag är fina på små ponnyekipage. :)
#25 Jag tyckte det var lite coolt :P
That that don't kill you can only make you stonger
Generellt är jag allergisk mot schabrak med stora loggor på, tycker det är förfärligt fult.

#28 Usch. Dom var fula ja:P
#28: Jag gillade dom i den andra länken, eller i alla fall det skotsrutiga. Sånt vill jag ha. :)
Jag har glömt skriva att jag inte tycker om de schabraken som är mörkblå med röd kant. Spelar ingen roll hur populära dom är, jag kommer aldrig se det fina med dom. ;/ Rött med blå kant tycker jag inte heller om.