Wilda på lördag!
För er som följt min "hästresa" härinne så vet ni vem Wilda är… :) Och ni vet även att jag nu inte träffat henne på 8 långa, jobbiga månader då jag i somras flyttade för att börja plugga i Jönköping. Ni kan läsa om henne & mig här!
Tiden har ändå gått fort men jag har saknat henne varje dag och haft svårt att föreställa mig henne med någon annan än mig…
Nu, på lördag, ska jag neråt i landet igen, "hem" till mormor för att hälsa på - och då ska jag även till Wilda och rida henne för första gången sedan i somras! Hon fyller 4 i juli och det ska bli så otroligt kul att se henne igen, se om hon växt, förändrats, hur hon är att rida, osv. Sist jag red henne var det 5e gången hon hade ryttare på ryggen och det var mest vingligt och osäkert. Nu rider ägarna henne då & då och hon klarar av att ridas normalt ute i skogen/terrängen, galoppera och allt sådant som jag aldrig hann uppleva innan jag flyttade.
Jag kommer ha med mig ett par kompisar ut också så förebered er på en ordentlig bild/filmbomb när jag är hemma igen på söndagen 
Annars kan jag även uppdatera med att hon under sommaren ska ut på annons och vi får se hur allt blir. Klart jag vill ha henne, jag vill verkligen inte släppa taget, men pengar är och förblir ett problem…
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Vad kul att få komma hem igen! Vet vet själv hur det känns att träffa något "förlorat".
Du får berätta hur det gått med ridningen av henne! =)
Hakuna matata!
Åh, jag har följt eran tid ett tag, från någon tråd där du skrev om att du fick rida henne! Förstår att det ska bli jättekul, hoppas på en stor bildbomb och ett under så du kan köpa henne. 
Härligt! Bildbomb ser vi fram emot! Många ridbilder, tack! ;)
Håller även tummarna för att hon kan köpas i sommar. Du får kanske dessutom rabatt på henne? :)

Vad skönt att kunna åka och träffa henne.
Tycker verkligen att ägaren borde ge billigare pris till dig, så länge som ni kännt varandra och du har hjälpt till. Säger som Juve, håller tummarna för att det kan ordnas i sommar!
Åh vad roligt för dig! Ser fram emot bilder och filmer. 
#3 & #4 Om jag inte minns fel är det väl inte inköpspriset som är det största problemet, utan de löpande kostnaderna?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Härligt! 
Tack hörni :)
#5 Precis, är månadskostnaderna sedan som ställer till det då mamma inte jobbar och jag själv pluggar.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#7 ah det är svårare att göra någonting åt… Lösdrift och barfota brukar göra det billigt om hon klarar det?
Vad roligt att du får återse henne. :)
#8 Svårt att förutsätta att hon kanske klarar sig utan skor om hon senare skulle behöva det. Foder är ju inte så billigt heller.
Åh vad kul att du får träffa/rida henne igen!!
Har ju följt henne sen hon var ett föl…herregud vad länge man varit här då inser man..OMG!
Lycka till!!!