dregel-tråd över annonser...
Jag är inte så vädligt intresserad utav salu-annonser utav hästar
kommer ju ändå inte kunna köpa någon och jag mår bara dåligt utav att kolla på ridbilderna ;)
Som sadel-nörd så kollar jag isället på sadel-annonser och har nu hittat följande dregel-objekt under kvällen :)
Dominus som ser ut som en korsning mellan en Amerigo jag är störtkär i och HdR:en jag rider i…
Delgrange hopp som jag faktiskt tror skulle vara rätt bra på travhästen… *drömmer*
En Butet, dressyr som jag bara dööööör av nyfikenhet av att få provrida… Är ful som sjutton däremot…
Prestige sadel som jag vet att jag gillar även om jag tycker den är lite hård….
aaaahhh, det är livsfarligt att sitta och titta på blocket…
O huga! De ser ruskigt sköna ut, hörru, riktigt vattnas i munnen på en. Bara att trolla fram lite pengar, nemas problemas. *harkel*

Dominus är gudomliga!! Hade en själv tidigare och dom är sååå sköna! rider nu i en passier och Gali har en röösli och passieren är ok och rööslin är unnnnderbar!
Ja butes dressyrsadel är jag oxå nyfiken på, hoppsadlarna är ju sköna så de borde ju dressyren vara med, synd bara på det flacka sätet, amerigos med flacka säten är inget jag trivs i iaf..
Ohh jag skulle typ kunna dö för Prestigesadeln…. Dom är så otroligt bra och mysiga att rida i (morrar åt hästen för bara wintec och Bates passar henne)… Jag provade en sån i somras, iofs en hoppsadel men den var helt ljuvlig…