God eftermiddag =)
Längesen jag skrev nåt här nu, men det lär bli oftare nu. Fick inte vara kvar hos militären på grund av hörselproblem, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra… =) Fixa jobb och köpa häst är väl vad som står överst på listan, typ :P
Lurat ut vad jag ska ha för tatuering också, kaaanske ska göra en scarification också, får se hur långt pengarna jag får för dom 102 dagarna jag låg inne… :)
Känns väl både bra och dåligt…
Stallet det är tjocka brädor som står med ändarna uppåt som golv, sjuukt snyggt men dom har klantat sig när dom la det.. Sånt ska jag lätt ha om jag fixar eget stall ;)

*fnyser* så de gick på dina lögner då? ;)
gör en gadd, scarification är blodigt och gör ONT när man ska få den snygg sen i eftervården.
eller så sparar du pengarna o köper häst? ;)

Var det inte roligt i stallet slo? Jasså, har du hörselproblem du? ska du köpa hästen som du hade förut kanske?

Märkte inte dom/du av hörselproblemen redan vid mönstringen ??
Är dom grava problemen så de tycker att du inte får fortsätta göra lumpen…på vilket sätt kan det påverka din fortsatta utbildning ??
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Nämen, så det kan gå ;) =D

Skojjar slo…har han inga hörselproblem ?? *hmmm*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

jag kan ha fel, men jag skrver inget.. han får själv berätta.
Meeeeeeeeeeeh.. Stackare.. Köp en islandshäst nu då!! ;) Hahaha..
han kanske har fått hörselproblem av pukhästens trummor ;P

Välkommen tillbaka Slo
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
ja justde, välkommen mannen i huset ! ;)
#8 hahahahah xD tjoho slo :P

Jag har hörselproblem och jag blev lite irriterad för att jag inte fick göra lumpen pga det…jag ville gjort lumpen…på den tiden älskade jag att röra på mig och motionera m m…idag är jag lat….

välkommen tillbaka slo!!
Välkommen tillbaka. Och jag håller med Juve (nähä?) skaff dig en islänning! ;D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Vart tog du vägen slo? Du skulle ju vara här mycket skrev du. *ler*
Ja, det här är väl ganska mycket ;)
Nja, jag fick reda på nu i efterhand att jag hade lite dålig hörsel sen tidigare… Och att det har blivit lite sämre (inte så illa som på deras papper, men ändå
)
Nån isis kan jag lova att det inte blir iaf… Men nåt hästigt :)

Tervetuloa takaisin ;)

#16 BS!
#18 Va e de me dej nu då? Tanken var att det skulle vara BS, men det visade sig att det inte behövdes, bara tänja lite på sanningen ;)

#17 ja jag håller med dig…? ;)
#18 jag hade inte fel för mig då? bara det jag ville få fram… *garvar och ger en kram* i knew it…
Fel för dig? Nu förstår jag inte riktigt :p Men helt sanningsenlig var jag inte, men det har varit så mycket som gjort att jag inte kunnat vara kvar så jag tyckte det var värt det…
#16 - Sääääger du bara.. ;) Det blir en isis till slut!! ;P En blå en.. XP

*sen* välkommen tillbaka ^^
slo - Har du missat hur extremt attraktiva vissa killar på islandshäst kan vara? ;) Speciellt om de har en riktigt snygg islänning också.. Eller vad säger du, Juve? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#24 - Speciellt om hästen heter någonting som.. Vad ska vi säga? Jarl, kanske? ;)
#25 Hihi kan hjälpa till kanske. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Alex, jag tror nog jag gjort det…
Det är ju så sällsynt med tjejer som ser bra ut i ridkläder :P
Haha ojdå.. Du har verkligen inte vart sktiv här på länge om du har missat det.. Du är nog den enda..:P Stian och Jarl säger dig alltså ingenting..? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

börja för sjutton nu inte igen.. *Garv*
Stian och Jarl säger mig inget alls, faktiskt… :P
#29 - HAHA!! XP Neeeeeeeeeej, vi ska inte!! ;P Haha.. *tar med sig Alex för att invadera någon annan sida istället* ;)
Haha, jag tror nog inte jag vill veta vad det här handlar om :p
Alex ska vara tyst.. Men måste bara visa en bild för slo först.. Sen följer jag med Juve. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#33 - Vilken sida står på tur nu då? ;D Iller? Keramik? Eller kanske Serier? XP
#33 Jag har redan sett dom… ;)
#35 Jamen dåså, sluta påstå att du inte vet vad det handlar om då. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Bara att kämpa på. Det finns alltid en lösning på problemen även om det verkar mörkt ibland. Good luck!!!
#36 Jamen jag fick en bild av Juve på msn :p
#38 - Erkänn att han ser bra ut.. ;P
Nää xD