Ponnyprakt träns
Tänkte kolla om någon här har provat Charisma-tränsen från Ponnyprakt?
I sådana fall, hur är storlekarna? Stora? Små?
jag har ett ljusblått av den gamla modellen och den sitter hur bra som helst. lädret är smidigt och skönt. jag har storlek cob till min ponny (isis) och de storlekarna är ungefär samma som på "vanliga" träns.
Jag har ett sånt rosa ponnyträns, fast i shetlandsstorlek (köpt på annat ställe, men det är ett sånt) och det är nog normalt eller aningen litet i storleken.
Det som irriterade mig mest när jag fick hem det var att det var så dålig läderkvalité. för det priset.

#1 & #2 - okey, hur är det med "hållbarheten" på färgen?
#3 - jag har inte använt mitt så mycket, så jag kan inte svara på det.
jag har använt mitt ganska flitigt och det är fortfarande lika blått.

Stella har Charismas rosa träns i cobstorlek. För henne var det lite kort i sidostyckena, men det funkar fortfarande. Jag troooor det var cob iaf, jag velade jättelänge om vilken storlek jag skulle köpa. Har tre olika pannband till och funderar på att köpa sidostyckena med pärlor. Skitfjantigt, men funkar som lite lätt provocerande vardagsträns.

#6 ok.. Min fröken ligger precis mellan ponny och cob så jag tycker det är jättesvårt att köpa/beställa, men om det är lite litet i storlekarna borde cob bli jättebra :)

Kollade din site och det Stella har finns nu bara i ponny. Men på Falsterbo hade de fler storlekar, var väl därför de sålde ut dem så billigt :-)