Sök till ponnyakuten 2
Lyllos alla er mellan 11 & 15 som kan söka till ponnyakuten 2. 
är det nån som vet om man kan söka fast man inte har en rid ponny?
#1 - Ja, det tror jag säkert att du kan göra! :) Tror nästan att det skulle kunna vara intressant för ju fler olika problem, desto större chans att man kommer med!

Åh!!! Jag är 16 ><
#2 kanske ska söka då:P iof är det mitt i min travsäsong men men… han är ju livrädd för saker som låter som klippmaskin och för klippmaskinen och om sina öron:/ är lite kluven

#0 Håller med, lyllos de mellan 11-15!
kissmekate.blogg.se
om, jag fyller 15 iår är jag ju 16 sommaren 2011 får man söka iaf?
Vf är min foderhäst just en häst? xD Kan inte han vara en ponny? (A)
#6 Det spelas in i sommar, det kommer sändas 2011 =)
Hakuna matata!

åh, så kul att det blir en säsong till :D
Medarbetare på Dressyr.ifokus
hm man kanske ska ragga upp nån liten tjej/kille som vill vara med me min ponny då ;) och skriva över ponnyrackarn lite snabbt på denne hehehe

#10 fast de som är med behöver ju inte äga ponnyn, Josefine som är med denna sesong är bara skötare på Hugo.
kissmekate.blogg.se
#10 De behöver väll inte äga ponnyn? =) Hugo(?) den transporträdda hästen tillhörde väll en ridskola?
Hakuna matata!
Måste man ha just en ponny? :P

#13 Det heter ju Ponnyakuten…
Men du kan ju alltid fråga de som håller i pogramet
kissmekate.blogg.se
Min shettis är ganska ouppfostrad om man säger så.. Blir han sur på mig så kan han stegra mot mig osv.. Jag rider ju honom inte, så jag vet inte om man får vara med ändå? Han är också väldigt rädd för saker.
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

#15 Det är väl bara att söka så länge man har problem med sin ponny, det står inte att du måste rida.
kissmekate.blogg.se

Skulle behövas en "Hästakuten". Dessutom skulle de säkert få fler tittarsiffror om programmet var seriöst, i kombination med äldre deltagare (finns så många ryttare som är över 15).
Men undrar hur välkommen man skulle vara som outbildad ryttare med en outbildad (och almänt galen för den delen) travare
?

Bättre att ni som kan söker än låter bli
Då har ni i alla fall försökt. Det är ju inte några stora krav de har på eleverna.
- 11-15 år,
- ponny, egen eller lånad,
- problem, stort som smått.
- Kunna transportera sig o ponnyn till skåne.
Sista ansökningsdag är 29 April.
Min dotter är ledsen för att hon inte kan söka hon är bara 8 år så det är ju ett tag kvar… Hon vill lära sig frihetsdressyr, som Tobbe

Ju fler som söker ju mer övertygade blir svt om att programmet behövs och är populärt!
Skynda långsamt så går det fortare.

#17 håller med dig :) Vore kul att se en vuxenform av programmet! Hehe, jag och min pissmärr kan nog genast få en plats… ;)
#20 Vi har en som brunstar åt allt som är stort
En stol hög med halmbalar, en traktor, en bil och främst INGA hingstar xD
Hakuna matata!
Hmm, hade gärna varit med med Latte för att få bort hennes rädsla för människor 
Tkr det är synd att bara ponnyer får vara med :/
Jag vill söka. Men problemet är att jag inte har en ponny.. jag har en storhäst. Tror ni jag kan söka ändå? :/
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

#24 Prova.

#21 Uschianemej för brunstiga ston! Det är främst då det blir problem, idag var första dagen på vad som känns som en evighet som min tjej var trevlig och "normal" :P
#24 Har du rätt ålder så borde det väl inte vara något problem? Tycker också du ska prova :)
Vill vara med men om jag skulle komma med så kan jag inte åka ända till skåne :(
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"
#23 Är du säker på att bara ponnyer får vara med? :(
#26 Ja, jag är 14 år :)
#28 det heter ju Ponnyakuten, och så står det ju typ "har du en ponny och är mellan 9-15 år?" elr nåt sånt… :P
#29 Jo, men det skadar nog inte att försöka.. kanske dom kan ta med en häst ändå :P man kan ju alltid hoppas :D

jag är 18, man kanske ska söka ändå^^

#31 Tror faktiskt inte att det är ngn idé :p Fast om äldre söker så kanske dom får upp ögonen? Hm.. Kanske jag också ska söka då :O…
#30 nej absolut inte :) Jag tkr alla som vill söka till Ponnyakuten, men har stora hästar, ska prova söka iaf :D
det ska jag me med min häst laban<3
#34 Vad har han för problem?