Va tror ni??
Min häst globen har någe konstigt me sitt ben.. han haltar.. o så när man lyfter upp benet (v.b) så typ är de alldeles slappt, man kan hålla upp de o så hänger de bara där typ… när man lyfter upp de andra benet så "viker de ihop sej som de ska göra" men de andra åker ut som man skulle stretcha benet!.. Och åvanför knät så är de en liten bula, o senan är lite varm o slapp den me.. när han går så är de typ som han inte kan böja, utan den bara förjer me.. Imorrn så ska ja ringa vetrinären så han får komma ut o kolla om de är ledbandet som är av eller nått!.. Är så svårt att skriva ner hur de ser ut o hur de är.. Men har ni en aning om va de kan vara?.. är så orolig att de inte ska vara någe alvarligt.. MVH sandra

Det låter verkligen som du bör ta upp en vetrinär…….
låter som om det vore brutet när jag läser det som står i början, :O
/Elin

Oj, låter ju inte bra… =/
Nog bästa att ringa vet, ja…

Oj, hoppas det inte är så farligt som det låter. Berätta gärna vad vet. säger i morgon

jag hade nog dragit till kliniken och fått röntgen direkt

håller med #5!!
Jag tycker det låter som ledbanden eller något är av…

Usch stackars häst. Hoppas det inte är något farligt.

okee… vetrinären kommer typ vi 4 o hoppas de inte är någe alvarligt utan att de går att fixa..

Globen har en sena avsliten i benet.. Den senan vid virverl ner till hasen.. va den nu heter?! han ska ha boxvila i 6-8 vecker.. Senan ska få leta upp sej själv om den inte har hitatt varan om 4 månader så är de inget man kan göra =( Ja håller verkligen tummarna för att senan hittar tillbaka till varan! de är bara o vänta o se om den gör de..
Usch, senskador är inget att leka med :( Det tar hur lång tid som helt att läka och innan man kan rida igen :( Usch..
nej vad tråkigt…

inget skoj!

Hoppas det läker ut rätt…

usch va tråkigt.. Hoppas att allt går bra för er. Håller tummarna!!

Fy va tråkigt! Hoppas på det bästa!

Ojdå, det var inget vidare…hoppas allt blir bra igen

Ajaj senskador är inga roliga och speciellt inte när dom sitter så högt upp. Hoppas det går bra! Lycka till!

Ajaj… Inte roligt… =/

Usch, vad trist! Hoppas han blir bra!

TAck så mycket.. *håller tummarna hårt*
Usch då.. Håller tummarna för att han blir bra!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Nej vad tråkigt! :( Hoppas det blir bra