Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 524 ggr
Alexandra13
0

Gbg horse show

Har någon varit på gbg horse show nångång?

Hur var det där?

Jag ska dit på fredagen efter sportlovet. =) Fast bara på Fredagen, på Fredagen ska vi kolla på showen oh på lördan ska vi på mässan!

wewwa
0

Jag har varit där 13 ggr av 15 år… haha. Det är kul, du kommer nog inte att ångra dig.

Qabang
0

Jag ska dit på torsdagen :)

E_hjo
0

Ska dit på Lördagen!!! =)

CarCar
0

Jag ska dit fredag och lördag förmiddag =)

Jill_Niss
0

Hörde att dom ska lotta ut en jättefin häst vid namn Geldi eller nåt sånt (har säkert fel namn).Skrattande Men såg kort på hon, och hon var verkligen jättefin. Nån mer som har hört talas om det?

bubbelbubbel
0

dom lottar ju ut en häst varje år, så det är nog inte möjligt. finns nog att läsa om på deras hemsida.

www.goteborghorseshow.se

Jill_Niss
0

Delfi hette hon visst Glad

Jill_Niss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är då hon Glad

tessa
0

Hur fungerar detta med lottningen egentligen, kan hästen verkligen hamna hos vem som helst? Oavsett vilka möjligheter man har att ta hand om hästen…

Skulle ju kunna sluta som ett hemskt öde för hästen.. =(

Förresten, vad kostar lotterna och hur många lotter säljs - någon som vet? *nyfiken*

PonnyAnnie
0

Jag ska dit fredag,lördag o söndag:D Jag har vatt där tre gånger innan…:)

[slo]
0

Jag kanske ska dit, men inte för att titta på showen… Gå på mässan och spana på saker och flickor Hemlis

steffy
0

jag och mamma funderar på att sticka upp nästa år och titta och bo på hotell.

[slo]
0

#12 Då är det nog dags att boka hotellet typ nu :p

Jill_Niss
0

#9 Det stog att lotterna kostar 20 ;- . Och jag vet inte riktigt om vem som helst kan vinna henne. Tänk lixom om hon hamnar på något hemskt ställe …

[slo]
0

Jag har för mig att jag tog reda på det där, och det var typ att den som vann fick ha hästen på prov eller nåt ett par månader och det bedöms om det är lämpligt… Annars får dom pengar.

Jag är inte 100 =)

gejsa
0

#9# Håller med dig. Otäckt är det att göra så där. Det är ju en levande varelse.

E_hjo
0

Man får la ta å köpa en lott då… Oskyldig

linnrisedal
0

De e kul, att shoppa speciellt och sen att se tävlingarna, alla vackra blommor och fina hästar, lukten och stämmningen. Det häftigaste är nog när de kör 4 spann där inne asså. Lysande helt enkelt.

Murre_Uddiz
0

Har aldrig vart där. Känns som det är sthlm och gbg horse show hela tiden ju ;)