Ny här.
hej hej. Är ny här . kan inte så mycket om den här sidan.. Men hoppas att lära mig lite mer om allt här och kommer i kontakt med några av er här i alla fall :) . Ha det bra alla. / JOsefine

välkommen hit!
Mvh Linda Ridsport i fokus värd

Hej och välkommen hit. Vad roligt att vi blir fler här inne. Du kommer säkert snart att trivas här inne för det är en otroligt trevlig sida med trevliga människor på. Svårt att inte känna sig välkommen då liksom.
Är det något du undrar över hur det fungerar så kan du läsa om lite grejer här:
http://iller.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=3ef06cbf-89f3-4040-b17e-b1ca8ae2cf30
Det fungerar lika på alla iFokus sajter nämligen. (Linda jag tog mig friheten att visa artikeln Niklas skrivit)
Mvh ÅsaF
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hej!
Jag är också ny här. Jag kan heller inte så mkt om denna sidan. Nån som skulle vilja förklara lite kort om hur man gör olika saker?
Ha de bäst iaf!
KRAM!

Testa och följ länken i mitt förra inlägg. Är det något mer du undrar över efter att ha läst den så fråga gärna.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
välkommen hit
Hej och välkommen !! Jag är också ny här , du kommer från hästnet va ? jag också, var inne och tittade lite idag på inläggen och vad ser man, jo samma otrevliga inlägg som alltid och tjat, detta slipper vi här och det känns bra eftersom man vill ha råd och bra ideér, och inga taskiga kommentarer.

Hallo, välkommen hit! Det är bara att känna dig som hemma!
Är det mej du menar "jo"? Jag kommer från hastnet ja. Men jag flyttade hit istället mkt trevligare. Men jag är fortfarande där och kollar. Fast där heter jag inte "Horselover" men du heter "jo" va? aja.. ha de bra iaf.
jag är också där och kollar ibland, men det är ganska dött nu, och som "jo" skrev så är det fortfarande vissa som försöker jäklas och förstöra….. det är skönt att vara här.
Jag har också varit på hästnet men den sidan urartade sig helt! Av ren nyfikenhet tittar jag ändå in dit o kollar läget då och då. Svarar också om jag tror att jag vet nåt om saken
jo man är ju nyfiken ibland 
Ja lite kanske. Eler lite mycke kanske.

Hoppas bara inte att dom som bråkar kommer hit också nu då. 
det törs dom nog inte

Nej får väl hoppas att du har rätt i det. 

Nej, vi vill verkligen inte ha hit några bråkstakar. Här ska alla kunna trivas och våga fråga om saker utan fula påhopp. Nu tror jag inte att Linda skulle godta något sådant beteende heller så vi kan nog vara lugna.
Audiatur et altera pars